Nieuwe aanwinst...
Re: Nieuwe aanwinst...
Grappig Henk. Nooit geweten dat die van jou was. Ik dat verhaal online wel gevolgd, flinke lasklus geweest! Leeft hij nog?
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Mont-Devant-Sassey inderdaad een Romaanse kerk, erg mooi zowel van binnen als van buiten. Departement 55 Meuse nord, vlakbij Stenay.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Volgens RDW gewoon nog verzekerd en op naam ….H@ns wrote:Leeft hij nog?
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
- Stars_Falling_93
Een goed herstel gewenst! En gefeliciteerd met de 404!
Dat kan niet in de periode geweest zijn dat ik hem had. toen bestond "online" nog niet.
Ben dus wel heel benieuwd waar dat gestaan heeft.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Hans, veel plezier met de 404, wat een prachtexemplaar
Het is een icoon uit de autogeschiedenis.
Veel beterschap en gezondheid toegewenst.
Groet, Alfred.
Het is een icoon uit de autogeschiedenis.
Veel beterschap en gezondheid toegewenst.
Groet, Alfred.
Henk ik heb het over dit topic (zie foto op pagina 3) Maar ik realiseer me nu dat het over twee verschillende wagens gaat...
Overigens is de vermelde Hans in dit topic en andere Hans, niet ik dus. Ik neem aan dat de tandarts die vermeld wordt met een "plateauwagen" ook iemand anders is dan Henk
Of het moet zijn dat Henk een tandartspraktijk in Duitsland heeft gehad
Overigens is de vermelde Hans in dit topic en andere Hans, niet ik dus. Ik neem aan dat de tandarts die vermeld wordt met een "plateauwagen" ook iemand anders is dan Henk
Of het moet zijn dat Henk een tandartspraktijk in Duitsland heeft gehad
Nou? dat is niet geheel toevallig een goede vriend, jaargenoot en collega van me.
We zijn wel eens met beide 404-opleggers naar evenementen in Frankrijk geweest, de Fransen noemen het een "quat-cent-quat-semi"
We zijn wel eens met beide 404-opleggers naar evenementen in Frankrijk geweest, de Fransen noemen het een "quat-cent-quat-semi"
"La meilleure voiture française jamais construite"
Beste mede Xantianen; ik had dit onderwerp hier geopend maar ik vind het wat te veel gedoe om op beide fora een vol verslag te doen. Dus als de moderator het toestaat plaats ik hier wat linkjes naar het C5 forum voor de voortgang van dit project. (ik hoop dat Henk en JW-C5 ook een beetje meekijken, reageren hoert dit persé hoor, mag ook hier of via pb )
https://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic ... 01#p663301
https://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic ... 01#p663301
Ik mag ‘m helaas niet lezen op het c5-forum