Het zal jullie misschien zijn opgevallen dat ik wat minder actief ben geweest de afgelopen maanden. Dat heeft alles te maken met een tweetal grote operaties in de strijd tegen kanker. En gelukkig ziet alles er inmiddels weer een beetje rooskleuriger uit!! Ik heb wat offers moeten brengen maar de hoop op genezing zonder terugval is erg groot, zowel bij mij als bij de artsen.
Hoe dan ook, toch niet helemaal stil gezeten op autogebied hoor. Er is een nieuwe Française in mijn leven maar ze draagt alleen niet de double chevrons op haar neus maar een heuse leeuw!
Een Peugeot 404 familiale uit 1969. Belasting en apk vrij en relatief netjes op wat kleine maar leuke klusjes na. (poetsen is daar inderdaad één van -zie foto's-

Ik hoop jullie hier een beetje op de hoogte te houden van dit projectje. Op dit moment staat de wagen gestald in een grote schuur van de burgemeester een dorp verderop (Frankrijk) en gun ik haar een winterslaap. Ik heb inmiddels al wel heel veel nieuwe materialen en onderdelen klaar staan om in het voorjaar flink te gaan hobbyen

Als voorproefje alvast wat leuke plaatjes: