Dat is ie wel want hij laat duidelijk zien dat de auto in '81 op de weg gekomen is.
Oftewel: jullie kunnen lullen tot de horizon en terug maar die gele plaat blijft.
Zal binnenkort eens informeren of er ook gele platen op mijn origineel NL '64er kunnen, ben helemaal zat van dat blauw.
Het Café
Re: Het Café
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het Café
Dat was niet het geval voor de NL uitvoering, die had dat rubber tussenstuk niet:
Ok hier gaat dus geel op als het aan mij ligt.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het Café
Foei die nep motorkapversiering, foei.
Adri
Adri
Re: Het Café
Wees nou voorzichtig, straks is er weer iemand beledigd.
Adri
Re: Het Café
Mea Culpa!
Je weet toch wat er gebeurt als je een varken aan de oren trekt? (of aan de staart)
Ik besef terdege dat ik me nu dienovereenkomstig gedraag.
Die handgreep is overigens van GH hoor, (fonetisch DzjeeAche) een begrip onder DS'ers.
Groet Henk
Je weet toch wat er gebeurt als je een varken aan de oren trekt? (of aan de staart)
Ik besef terdege dat ik me nu dienovereenkomstig gedraag.
Die handgreep is overigens van GH hoor, (fonetisch DzjeeAche) een begrip onder DS'ers.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het Café
En bij de puristen onder de DS-ers, is die "stropdas" vloeken in de kerk.
Daar wordt met afgrijzen naar gekeken, terecht wat mij betreft
Een DS is en blijft het mooiste zonder opsmuk.
Dus ook zonder strips aan de zijkanten, en/of met de Pallas versieringen.
Groet,
JW
Daar wordt met afgrijzen naar gekeken, terecht wat mij betreft
Een DS is en blijft het mooiste zonder opsmuk.
Dus ook zonder strips aan de zijkanten, en/of met de Pallas versieringen.
Groet,
JW
Re: Het Café
toucher
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Re: Het Café
Maar zonder dollen: Henk had eerder al aangegeven dat concours staat niet het doel was dus ik ben blij om te lezen dat deze prachtige “koningin” gewoon nog rijdt! Ongeacht de nummerplaat
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Re: Het Café
Evengoed wel jammer dat mijn ID19 verslagen kennelijk een hoop irritatie veroorzaakt hebben, dat was zeker niet de bedoeling.
Het was slechts een poging weer wat leven in de brouwerij te brengen vooral omdat weinigen ook maar iets te melden hebben over werkzaamheden aan Xantia's.
Groet Henk
Het was slechts een poging weer wat leven in de brouwerij te brengen vooral omdat weinigen ook maar iets te melden hebben over werkzaamheden aan Xantia's.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het Café
Nou inderdaad, ik heb een pleurishekel aan onnodige opsmuk op mooie auto's.
Adri