Alweer een tijdje geleden dat ik het nieuwe forum bezocht, Is Adri ook de uitbater van dit Café?
Groet, Nico
Het Café
Re: Het Café
Ja Nico, maar dit keer wel zonder gerania.
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ik denk dat gerania systematisch gezien wel degelijk het correcte Latijnse meervoud van geranium is, maar kan niet terugvinden of dat woord ook al voor die plant gebruikt werd 

Langs de stoeprand in Leningrad zag ik dit staan:
Maar FB weet raad:
Gelukkig sterven ze snel uit en zag ik ze nog zelden rijden. En als de gemiddelde toestand is zoals bij deze: dan is het snel afgelopen.
Mocht je goesting krijgen om naar Rusland (en andere landen) te vliegen, denk er dan aan dat er geen powerbank in de ruimbagage mag zitten. Bij mij werd hij er feilloos uitgescand en mocht ik hem overpakken naar de handbagage. Gevaar voor zelfontbranding/ontploffing?
Adri
Vond het wel een sierlijk Lancia-achtig apparaat met rechts stuur en misschien wel Zaz, Gaz, Volga of zoiets.Maar FB weet raad:
Omdat ik de laatste tijd een paar Russian Roadrage filmpjes had gezien, zoals deze: https://www.youtube.com/watch?v=ITUlUj-U1QE, was ik voorbereid op chaotische wegtaferelen. Maar dat viel reuze mee. Er wordt over het algemeen keurig gereden en ook zebra's worden gehonoreerd. Ik denk dat die filmpjes misleidend zijn en wel hierom: Er zijn veel Russen, veel Russen hebben auto's, veel Russische auto's hebben een camera tegen de vooruit (en ze zijn redelijk vaak bezopen). Dus die Roadrage filmpjes zijn niet representatief. Wel zie je dat er bovengemiddeld Lada's bij betrokken zijn. Als die plotseling moeten uitwijken is het vervolg vaak voorspelbaar, controleverlies en rollen of een salto (mortale).Dit is een Nissan Cima Y32 van begin tot mid jaren 90. Alleen nieuw in Japan geleverd, maar zijn tweedehands redelijk veel naar Rusland geëxporteerd.
Gelukkig sterven ze snel uit en zag ik ze nog zelden rijden. En als de gemiddelde toestand is zoals bij deze: dan is het snel afgelopen.
Mocht je goesting krijgen om naar Rusland (en andere landen) te vliegen, denk er dan aan dat er geen powerbank in de ruimbagage mag zitten. Bij mij werd hij er feilloos uitgescand en mocht ik hem overpakken naar de handbagage. Gevaar voor zelfontbranding/ontploffing?
Adri
Last edited by Breeze on Mon Dec 09, 2019 5:55 pm, edited 1 time in total.
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
En Higgy aka Paul-Ivo is hier ook weer present dankzij JW-C5.
Welkom Higgy.
Daar bedenk ik me ineens dat we wel een eigenaar/boekhouder/administrateur (Bert) hebben, maar nog geen moderatoren/moderators.
Of is TRSarno (zit in "The Team") belangrijk geworden?
Adri
Daar bedenk ik me ineens dat we wel een eigenaar/boekhouder/administrateur (Bert) hebben, maar nog geen moderatoren/moderators.
Of is TRSarno (zit in "The Team") belangrijk geworden?
Adri
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Adri, vind je dat een moderator nodig is? Er is nog niet 1 bericht gepost dat ongepast is. Zolang dat zo blijft hebben we naar mijn mening geen moderator nodig.
Je hebt natuurlijk gelijk Bert. Maar ik vind een forum met moderators wel interessant staan. Dat geeft standing
.
Adri

Adri
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen