Wagenpark

Over Citroëns en andere auto's. Een apart verhalenonderdeel, anekdotes die mensen hier dan kwijt kunnen.
C5hdi110
Posts: 227
Joined: Fri Apr 05, 2019 4:02 pm
Location: 010

Re: Wagenpark

Post by C5hdi110 »

Deze avatar heb je altijd gehad :D

Image
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
User avatar
Breeze
Posts: 947
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Wagenpark

Post by Breeze »

Nee hoor

Web avatar.jpg
Web avatar.jpg (6.5 KiB) Viewed 2968 times

Zo heeft web altijd gefigureerd op het Xantiaclubforum.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Wagenpark

Post by Menno »

Beide ....


Welkom terug ;-)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
_rb_
Posts: 56
Joined: Mon May 20, 2019 11:07 pm
Location: Haaglanden

Re: Wagenpark

Post by _rb_ »

Inderdaad, welkom :thumbup:
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Wagenpark

Post by web »

Ja die heb ik ook een tijd gebruikt indd, bedankt voor de aanvulling. Het origineel:

Image
slimenslecht wrote: Wed Jun 03, 2020 12:22 am Hoe is het met die Honda CBR vergaan, heb je hem nog of ook afscheid van genomen? Komt wel een keer.
Die heb ik nog best lang gehouden, maar uiteindelijk verkocht omdat ik echt alleen nog ABS wilde op de snelweg. Heb na wat omzwervingen een tijd een prachtige blauwpaarse FJR gereden. Dat was echt een waardig opvolger van de CBR, een fijne afstandenmachine. Ik miste de rauwe randjes van de CBR een beetje, maar meer had ik er niet op aan te merken. Bijna TE goed, zoals de 540 destijds. Ten tijde van de FJR had ik de "motorhandling" ook eindelijk echt in de vingers. De FJR heeft er dus geen krasje meer bijgekregen in mijn bezit.

Image
Al reed ik hem eigenlijk altijd zonder koffers.

Het ongeval met de Caab was de laatste (grote) druppel in de emmer van een algemeen beeld van hoe men tegenwoordig rijdt. Sindsdien reed ik op de motor met samengeknepen billen op de snelweg. Dat sleet ook niet meer, want dat beeld werd alleen maar, met regelmaat, bevestigd.

Daarom, en om financiele redenen heb ik toen alle motoren verkocht. Inmiddels heb ik wat lichtere "brommers", die in principe de stad niet meer uit komen. De ABS eis is daarmee ook komen te vervallen, gezien de veel lagere snelheden.
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Wagenpark

Post by web »

Vroegah was het wel iets drukker hier, moet ik zeggen ;)
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Wagenpark

Post by Menno »

Tja, .... het plots stopzetten van de oude site heeft niet veel goed gedaan ;)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
slimenslecht
Posts: 84
Joined: Mon Apr 08, 2019 8:13 pm

Re: Wagenpark

Post by slimenslecht »

Vroegah reden er wat meer Xantia´s rond ;)

Ja, het oude forum werd wat drukker bezocht, ook door mij.

Overigens nog nooit een motor met ABS gehad, wel diverse malen noodstops moeten maken en gelukkig altijd goed afgelopen. Paar jaar geleden mijn oude Soes GS550E verkocht. Vervolgens wel gekeken naar een andere motor, maar gezien wat heftige gebeurtenissen in de familiesfeer (waaronder mede 2 motorongelukken in 1 weekend onafhankelijk van elkaar) heb ik dat maar in de vriezer geparkeerd.

Komt wel weer een keer, nu effe niet. Heb wel bedacht dat ik zin heb in een dikke 1 cilinder of 2 cilinder. Mag niks kosten, dus oog laten vallen op Suzuki LS650 Savage of Suzuki VX800 (met Intruder blok). Maar zogezegd geen haast, wellicht volgend jaar of als ik er zomaar tegenop loop.

Eerst ruimte maken en ruimen :roll:
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Wagenpark

Post by web »

Oude RSV Milles zijn ook niet duur meer ;)
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Wagenpark

Post by web »

Nadat de Caab voortijdig aan z'n eind kwam kriebelt het wel weer trouwens.

Zin in een cabrio dus. Niet helemaal het koopjes seizoen daarvoor misschien, hoewel de recessie vooruitzichten mensen misschien weerhouden van zo'n uitspatting.

Helaas vind ik de CC's echt niet mooi dus kom ik uit op een SLK... Is weer wat erg klein. SL... duur en complex. BMW ben ik even van genezen... C70 of XK8 vind ik weer wat groot... Jaja het is weer zo'n selectie topic. Maar ach, misschien ook maar gewoon een jaar wachten.
Post Reply