Die telleroplossing kan ook bij de toerenteller, het heeft wel iets
Tja, droevig...?
Ik zie het toch wat anders
Deze Xantia is een gekoesterd werkpaard en heeft zich meer dan een decennium lang enorm bewezen door met mij 290.000 km te maken.
Een aantal problemen zoals de verweerde lak, zweten LHM-pomp en nu de airco zijn vast wel op te lossen. Misschien kan ik ook de toerenteller herstellen. Maar het ongrijpbare met die sleutels vind ik eng, niet dat ik de wagen niet open zou krijgen, maar de sleutels hebben ook problemen met de startblokkering.
Deze wagen zou mechanisch, motorisch en door ontbreken van roest nog wel 10 jaar meekunnen, toch dan zal je wel alle retourleidingen moeten gaan vervangen.
Af en toe maak ik buitenlandse ritten (>1200km) en durf daar dan niet te stranden op een startblokkering of een lhm-leiding.
Deze lange ritten zijn niet meer prettig met deze wagen door het enorme windgeruis op hoge snelheid, een probleem wat ik niet heb kunnen oplossen. Ander probleem is het dieselbeleid, dat gaat me nu ook in Duitsland parten spelen.
Hoeveel mensen hebben meer km's gereden met een dezelfde Xantia dan ik nu?
Mvg. Alfred.