Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by H@ns »

KarelE wrote: Tue Dec 31, 2019 1:20 pm Die langere overbrenging mag ik wel, als verstokt oud-dieselaar. Dank je wel, ik ga erover nadenken.
Maar de 16v is echt een stuk soepeler hoor. Ik zou nog even verder zoeken. LPG is sowieso no go bij deze. Ik heb er alleen maar ellende mee gehad. En als “die hard” dieselaar kan ik nog melden dat de 1.8 16v die ik nu heb echt lekker rijdt. En de type 1 Xantia’s die ik vroeger reed echt niet kunnen tippen aan die souplesse
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by KarelE »

Dank je. Ik rijd nu ook in een 1.8i-16V. Bevalt prima, alleen die vette deuk rechtsachter ergert.

De auto bij Ensink is op oudejaarsdag verkocht aan een verzamelaar. Ik blijf rustig verder kijken, ik rijd nog.
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Menno »

Voor die 25k op de klok ziet die er wat afgeleefd uit, wel een leuke uitvoering , winterpakket is in NL niet leverbaar geweest ...

Wie haalt hem even op in Finland :lol:

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by TRSarno »

Rob22 wrote: Sat Jan 04, 2020 11:43 am Xantia met 111.000 km op de klok

Voor die maar 111.000 km vind ik deze een stuk minder........
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Rob22
Posts: 378
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Rob22 »

Voor die 25k op de klok ziet die er wat afgeleefd uit, wel een leuke uitvoering , winterpakket is in NL niet leverbaar geweest ...

Wie haalt hem even op in Finland :lol:
Hoewel deze 1A volgens mij geen VSX-uitvoering betreft is dit best een luxe versie, met mistlichten in de voorbumper, winterpakket (koplampsproeiers en stoelverwarming), multifunctioneel stuurwiel, elektrische ramen zowel voor als achterin (wat in 1994 nog helemaal niet zo vanzelfsprekend was) en de originele rubberen mattenset. Gelukkig zijn er tegenwoordig importbedrijven die de auto kant en klaar voor de deur kunnen afleveren met NL-kenteken en eventueel nieuwe APK. Alleen nog even navragen of de km-stand origineel is, want dan is het echt een koopje voor 450 euro ;)
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Nee dit is inderdaad geen VSX. Dan had hij een buitentemperatuurmeter, olietemperatuurmeter, leren stuur, ABS, lichtmetalen velgen, stootlijsten op de dorpels, hele andere bekleding en bij mijn weten minimaal een tweeliterblok gehad ;). Een achtklepper kan in het buitenland wel.
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by bthomas »

Rob, ik waardeer het zeer dat je steeds deze lijstjes post!
Je bespaart mij een hoop tijd.
Post Reply