Maar de 16v is echt een stuk soepeler hoor. Ik zou nog even verder zoeken. LPG is sowieso no go bij deze. Ik heb er alleen maar ellende mee gehad. En als “die hard” dieselaar kan ik nog melden dat de 1.8 16v die ik nu heb echt lekker rijdt. En de type 1 Xantia’s die ik vroeger reed echt niet kunnen tippen aan die souplesse
Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Dank je. Ik rijd nu ook in een 1.8i-16V. Bevalt prima, alleen die vette deuk rechtsachter ergert.
De auto bij Ensink is op oudejaarsdag verkocht aan een verzamelaar. Ik blijf rustig verder kijken, ik rijd nog.
De auto bij Ensink is op oudejaarsdag verkocht aan een verzamelaar. Ik blijf rustig verder kijken, ik rijd nog.
Voor die 25k op de klok ziet die er wat afgeleefd uit, wel een leuke uitvoering , winterpakket is in NL niet leverbaar geweest ...
Wie haalt hem even op in Finland
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
Voor die maar 111.000 km vind ik deze een stuk minder........
Hoewel deze 1A volgens mij geen VSX-uitvoering betreft is dit best een luxe versie, met mistlichten in de voorbumper, winterpakket (koplampsproeiers en stoelverwarming), multifunctioneel stuurwiel, elektrische ramen zowel voor als achterin (wat in 1994 nog helemaal niet zo vanzelfsprekend was) en de originele rubberen mattenset. Gelukkig zijn er tegenwoordig importbedrijven die de auto kant en klaar voor de deur kunnen afleveren met NL-kenteken en eventueel nieuwe APK. Alleen nog even navragen of de km-stand origineel is, want dan is het echt een koopje voor 450 euroVoor die 25k op de klok ziet die er wat afgeleefd uit, wel een leuke uitvoering , winterpakket is in NL niet leverbaar geweest ...
Er gaat niets boven de Double Chevron
Nee dit is inderdaad geen VSX. Dan had hij een buitentemperatuurmeter, olietemperatuurmeter, leren stuur, ABS, lichtmetalen velgen, stootlijsten op de dorpels, hele andere bekleding en bij mijn weten minimaal een tweeliterblok gehad . Een achtklepper kan in het buitenland wel.
Originele NL Xantia
Xantia met 57.000 km op het klokje
Leuke turbo diesel van de eerste eigenaar
Nette Xantia
Xantia met lage km-stand en voor een lage prijs te koop
Xantia VSX full options met lederen interieur
Xantia Exclusive V6
Xantia met 57.000 km op het klokje
Leuke turbo diesel van de eerste eigenaar
Nette Xantia
Xantia met lage km-stand en voor een lage prijs te koop
Xantia VSX full options met lederen interieur
Xantia Exclusive V6
Er gaat niets boven de Double Chevron
Rob, ik waardeer het zeer dat je steeds deze lijstjes post!
Je bespaart mij een hoop tijd.
Je bespaart mij een hoop tijd.