Nu het nieuwe forum lekker onderweg is, zal ik ik ook een topic starten van m'n eigen nieuwe Berline.
In januari heb ik na 10 jaar trouwe dienst afscheid genomen van m'n ouwe trouwe Break. Alhoewel ze nog prima reed, waren er toch enkele dingetjes waar ik mij telkens meer aan begon te ergeren, Heuliezhoek die steeds verder wegrotte, geen achterruit/spiegelverwarming, weer die kapotte dashboardlampen, airbaglampjes die dan weer wel, dan weer niet branden, achterklep die niet meer op slot wil. Niet onoverkomelijk misschien, maar voor iemand die alles uitbesteed toch wel duur.
Bij de nieuwe dame doet alles het naar behoren en da's toch wel fijn. Heb sinds jaren weer AB op m'n CV . Ik heb haar onlangs verwend met 4 nieuwe bandjes die ik op de Castellets heb laten zetten.
Ik hoop dat ik met de Berline ook weer 10 jaar vooruit kan, we gaan het zien!
Ook nog even wat fotootjes gemaakt.
,
Groet, Nico
De Berline van NdeJ
Re: De Berline van NdeJ
Mooie kleur ... veel veilige km’s toegewenst !
2.0 liter ??
2.0 liter ??
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
1.8 zo te zien. Zal wel een Plus zijn?
Die Xantia is gisteren trouwens gespot door een vriend van me
Die Xantia is gisteren trouwens gespot door een vriend van me
Dank!
Is inderdaad een 1.8i 16v en een Plus. In de buurt van Joure gespot? Vrouwlief was er gister mee onderweg.
Groet, Nico
Is inderdaad een 1.8i 16v en een Plus. In de buurt van Joure gespot? Vrouwlief was er gister mee onderweg.
Groet, Nico
Let me guess: naar het "clubhuis"?
't is een plaatje die auto Nico! :nice:
Groet Henk
't is een plaatje die auto Nico! :nice:
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Van een bejaardenclub ja!
Nee, als Nico's wederhelft naar "het clubhuis" gaat wordt er iets anders bedoeld.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ehm, je maakt me nu heel nieuwsgierig maar hij stond op dat moment bij een bejaardentehuis.
Nee Henk, hij stond dit keer niet bij de Action , maar inderdaad bij het bejaardentehuis waar ze werkt.
Groet, Nico
Groet, Nico