Zoals op het oude forum een topic liep over deze Xantia zal ik hier nu verder gaan.
Het originele topic begon met de zoektocht naar een origineel Belgische X2 break benzine, wat niet evident was.
Dit zijn de foto's nadat de wagen thuis is afgeleverd:
We zijn nu 6 jaar verder de teller staat nu op 266000km en er is al heel wat aan versleuteld maar het is wel een betrouwbare en fijn rijdende auto gebleken.
Ondertussen is er ook al laswerk aan te pas gekomen, zo heb ik enkele jaren terug de Heulieux hoek moeten herstellen
En nu bleek de rechter dorpel voor en achter doorgeroest.
Die kan er weer tegen!
De 1.8i 16v Break van TRXke
Re: De 1.8i 16v Break van TRXke
Netjes hoor !
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Knap Werkje van gemaakt!
Keurig: niks op aan te merken
Weet er iemand de onderdeel nummer van de remblokken voor de 283/22mm schijven?
Deze Xantia had origineel 266mm schijven wat ontoereikend was voor mij dus heb ik een aantal jaar terug 283/22mm schijven en klauwen gemonteerd.
Nu beginnen de blokken dun te worden maar ik heb geen idee wat ik moet bestellen, opzoeken via merk en type of chassis geeft blokken voor de 266mm schijven
Deze Xantia had origineel 266mm schijven wat ontoereikend was voor mij dus heb ik een aantal jaar terug 283/22mm schijven en klauwen gemonteerd.
Nu beginnen de blokken dun te worden maar ik heb geen idee wat ik moet bestellen, opzoeken via merk en type of chassis geeft blokken voor de 266mm schijven
1617279880
Last edited by citroen23 on Sun Dec 01, 2019 11:08 pm, edited 1 time in total.
Dat zijn dus de schijven/blokken die ik op mijn 2.0-automaat heb?
In de servicebox staat voor de blokken 425157 en bij ouder dan zoveel jaar: 1617279880
Zoals hier bijvoorbeeld:
https://www.autodoc.nl/auto-onderdelen/ ... %5B2%5D=65
Groet Henk
In de servicebox staat voor de blokken 425157 en bij ouder dan zoveel jaar: 1617279880
Zoals hier bijvoorbeeld:
https://www.autodoc.nl/auto-onderdelen/ ... %5B2%5D=65
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
@Citroen23,
Dat zijn de schijven, klauwen en blokken van de vroege TurboCT, die had als een van de weinige Xantia's deze 283/26 schijven.
De 283/22 schijven met bijbehorende klauwen en blokken zijn veel meer gebruikt, onder andere op Henk's 2 liter.
De blokken die hij opgeeft zijn de juiste daarvoor.
Groet,
JW
Dat zijn de schijven, klauwen en blokken van de vroege TurboCT, die had als een van de weinige Xantia's deze 283/26 schijven.
De 283/22 schijven met bijbehorende klauwen en blokken zijn veel meer gebruikt, onder andere op Henk's 2 liter.
De blokken die hij opgeeft zijn de juiste daarvoor.
Groet,
JW
Zojuist gecorrigeerd
Bedankt voor de antwoorden, blokken zijn besteld bij autodoc
Mijn TCT break heeft die 283/26 schijven, is nogthans van '98 is dat dan nog een vroege ?
Deze waren hetzelfde als van de '96 er TCT break die ik als donor heb staan.
Mijn TCT break heeft die 283/26 schijven, is nogthans van '98 is dat dan nog een vroege ?
Deze waren hetzelfde als van de '96 er TCT break die ik als donor heb staan.
Last edited by TRXke on Mon Dec 02, 2019 7:46 pm, edited 1 time in total.