Van harte aanbevolen: Filmpje
Adri
Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Ja dat is zéker een mooi filmpje!
Re: Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Inderdaad heel instructief en zeer geschikt om iemand snel wegwijs (en fan) te maken van het HP systeem.
Opvallend vind ik dat de centrifugaalregelaar voor de DIRAVI wordt aangedreven door een kabel uit de versnellingsbak. Echt techniek uit de zestig/zeventiger jaren. Dat zou nu ondenkbaar zijn.
Adri
Opvallend vind ik dat de centrifugaalregelaar voor de DIRAVI wordt aangedreven door een kabel uit de versnellingsbak. Echt techniek uit de zestig/zeventiger jaren. Dat zou nu ondenkbaar zijn.
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Ze hebben het toch tot '97 volgehouden op die manier. Eigenlijk was het toen ook al ouderwets. Misschien was dat ook wel een reden om met Diravi te stoppen. Jammer. Ik had het ook best in de Activa willen hebben...
Re: Demo opstelling Citroën CX hydrauliek
Geweldig! En wat een leuke hobby heeft die man. Ik mis trouwens dat servo stuur van de CX nog heel vaak, één van de vele leuke features van die pracht auto
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008