Ongekende populairiteit
Ongekende populairiteit
Volgens de regels onderaan de pagina hebben we sinds vrijdag een nieuw record: 118 mensen tegelijk actief! Ik denk een ddos aanval(letje).
Re: Ongekende populairiteit
Ik dacht dat er veel meer Xantia liefhebbers waren!
"La meilleure voiture française jamais construite"
Waarschijnlijk zit Jeroen achter deze DDOS aanval
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
We weten nu dat er 1800 Xantia's nog op kenteken staan in NL? Dus zelfs als mensen meerdere Xantia's hebben zou het aantal members potentieel veel hoger kunnen zijn. Ik denk dat het komt doordat Xantia rijders bijna altijd oud zijn
Ondanks verwoede pogingen van mij om die leeftijd naar beneden te krijgen is de gemiddelde Xantia-eigenaar nog altijd geboren in 1957 volgens VWE...
Al mijn auto’s zijn eigenaren voor 1960 ...
Volgens is dat standaard ?? Eigenlijk nooit een petjes auto bekeken zoals peugjes 06 serie of vag gti’tjes ...
Volgens is dat standaard ?? Eigenlijk nooit een petjes auto bekeken zoals peugjes 06 serie of vag gti’tjes ...
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Er zijn altijd uitzonderingen he
Zeker in de 206 zie nog wel eens “ petjes “ , maar een 106 kan er m.i. ook wat van ....
Ja even lekker stereotype neerzetten hoor !
Net als dat mijn bolhoedje misschien beter voor ‘t bejaardentehuis kan staan ....
Zeker in de 206 zie nog wel eens “ petjes “ , maar een 106 kan er m.i. ook wat van ....
Ja even lekker stereotype neerzetten hoor !
Net als dat mijn bolhoedje misschien beter voor ‘t bejaardentehuis kan staan ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
De gemiddelde eigenaar van een Golf IV schijnt van 1972 te zijn. Telt wel als petjesbak toch? Bij een Lupo is het 1973.