Feije reageerde met:
Een heel groot deel terughalen lijkt me moeilijk realiseerbaar zonder medewerking van onze geachte Administrateur van Xantiaclub.net. De WaybackMachine gaat met veel moeite tot apr '15 en daarvóór vallen er ook geregeld gaten. Is er een mogelijkheid om die Machine ook een latere datum te laten doorzoeken, of is dat een kwestie van tijd en geduld hebben?
Het Hyken Glacial Blu (HGB) versus Liquide Hydraulique Minéral (LHM) draadje van feb '12, is niet meer terug te vinden. Ik heb de TS-tekst weer geplaatst in een draadje onder Onderstel.
Bij het doorzoeken van het draadje "Persoonlijke Verhalen" in de WaybackMachine vond ik behoorlijk wat gaten in de pagina's. Ik zal weer eens wat oude postings plaatsen, waarbij ik zoveel mogelijk foto's zal invoegen.
Na enige tijd schreef ik destijds de volgende tekst en dat geldt nog onverkort:
Bij de start van dit draadje heb ik de hoop uitgesproken dat vele verhalen zouden loskomen. Verder schreef ik: Het forum is natuurlijk uitermate nuttig en geschikt voor het uitwisselen van technische gegevens en problemen. En onder Off-topic zijn er volop mogelijkheden om humor en gekke dingen te ventileren. Maar ik had het idee dat het wellicht ook aardig zou zijn om wat langere verhalen en persoonlijke belevenissen te delen met de mede forumleden.
De subtitel zou dan b.v. kunnen zijn: “Wat heb je beleefd in je huidige en vroegere leven. Het mag verband houden met Citroëns en auto’s, maar het hoeft niet.”
In het begin zijn er een paar mooie verhalen gepasseerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling, dat ik in m'n eentje dit draadje volschrijf, hoewel ik nog genoeg inspiratie in mijn achterhoofd heb zitten. Ik hoop dan ook dat er meer medeforummers hun al of niet literaire inspiratiebronnen zullen aanboren.
Adri