Het is al weer veel te lang geleden dat ik hier nog geweest ben en iets gepost heb , dus bij deze
Het inzakken achteraan is voor 95% opgelost door een andere antizinkklep te monteren, maar eigenlijk had ik er geen die paste.
Ik had enkel een antizinkklep van een hydractief en daar zitten de aansluitingen andersom, maar als je de klep uit de behuizing draait en langs de andere kant de stop er uit draait en die verwisseld heb je gewoon een passende antizinkklep
Met 95% opgelost bedoel ik dat de Xantia niet meer gaat liggen en over het algemeen eigenlijk niet inzakt, heel soms is hij 's morgens of enkele dagen later achter iets gezakt. Maar meestal gewoon niet, best ok voor mij dus.
Nu zou het niet kunnen dat er nu weer iets anders was zeker
En dat is het volgende , ik moet de auto regelmatig uit de garage halen omdat hij daar in de weg staat om er te werken.
Dan start ik hem dus (koude start) zet hem buiten en parkeer hem 20 tot 50m verder en 's avonds zet ik hem dan terug binnen, soms de volgende dag opnieuw dus zonder echt te rijden. Als ik dat zo dus doe begint hij de volgende keer enorm te roken (als een oude diesel, echt een wolk) maar als ik hem even laat draaien is het wel gedaan en ga ik dan echt rijden en start de volgende keer (koud) rookt hij niet.
Motor start goed verbruikt geen olie en heeft geen vermogen te kort, zou de kat ver op zijn dan?
Dat een Xantia break een goede aanhanger trekker is dat wisten jullie al wel denk ik