Page 101 of 119

Re: Het Café

Posted: Mon Feb 07, 2022 12:08 pm
by H@ns
Van Wikipedia:
…. Als gevolg van deze grote reorganisaties werd de laatste Singer, een Vogue, in April 1970 geproduceerd, bijna 100 jaar nadat George Singer de eerste fiets bouwde.[4]

Wegens enorme financiële problemen besloot Chrysler op 10 mei 1978 de Europese tak aan PSA te verkopen, om zich zo beter op de activiteiten in de Verenigde Staten te kunnen concentreren. Hierdoor is de merknaam Singer is nu in handen van Peugeot maar tot nu toe is het niet bekend of er plannen zijn om er iets mee te doen.
:o

Re: Het Café

Posted: Mon Feb 07, 2022 12:34 pm
by henkr
Er wordt al iets mee gedaan hoor, als ik bij de dealer kom voor onderdelen voel ik me soms behoorlijk genaaid! :lol:

Re: Het Café

Posted: Mon Feb 07, 2022 8:20 pm
by H@ns
Haha ja. Die afgeschaalde naaimachine motortjes onder de naam THP of Cooltech zijn daar misschien ook wel een gevolg van.
(Sorry Sohail ;) )

Re: Het Café

Posted: Mon Feb 07, 2022 8:21 pm
by H@ns
En Menno :lol:

Re: Het Café

Posted: Tue Jun 07, 2022 11:46 am
by web
henkr wrote: Sat May 01, 2021 9:07 pm @Web: Ik hou me aanbevolen, heb nog geen carkit in de ID19 :D
Hm, is dat nog steeds zo?

De Cark-91 met een Nokia 6150 er nog in, slingert al even in een doosje hier rond, wachtend tot ik hier weer eens inlogde :D
Zou leuk zijn als die bij een liefhebber/verzamelaar terechtkomt.
Microfoon, speaker, module, hele zaakje netjes uitgebouwd, niks geknipt.

Re: Het Café

Posted: Thu Jun 09, 2022 12:17 pm
by henkr
De situatie is onveranderd, idd nog steeds geen carkit in de ID.

Re: Het Café

Posted: Sat Jun 11, 2022 2:57 pm
by web
Doe maar een adres in de PB dan.

Re: Het Café

Posted: Fri Jun 17, 2022 1:11 pm
by henkr
Walker uitlaten, naar mijn idee de beste kwaliteit en perfecte pasvorm, voor de Xantia al niet meer leverbaar dus daarom voor de 106jes maar wat voorraad ingeslagen:

Image

Re: Het Café

Posted: Sat Jun 18, 2022 12:16 pm
by Breeze
Prima onderwerp voor het café Henk.
Nog zo één: LCP. Drie weken geleden weer de 'Le Citron Pressé' rally gereden. Dit keer weer in de GS van mijn zoon en we hebben deze keer dan ook niet vastgezeten in de Franse blubber, zoals vorig jaar oktober.
En ziet, dit jaar deden er drie Xantiaatjes mee.

X 1,8 16V groen.jpg
X 1,8 16V groen.jpg (255.71 KiB) Viewed 2034 times
Een saaie groene 1,8

X Activa.jpg
X Activa.jpg (162.84 KiB) Viewed 2034 times
Een Activa V6, die wat LHM lekkage kreeg in een retourleiding. WW lostte dat snel op.

X 3,0 V6.jpg
X 3,0 V6.jpg (222.99 KiB) Viewed 2034 times
Een 3,0 V6. Een lekkage in het koelsysteem werd snel opgelost. Toen reed hij hard op een onverharde weg, een voorband klapte, de voorkant werd opgekrikt om de band te verwisselen, de voorkant lazerde van de krik en de bestuurder was volledig gedesillusioneerd en wilde opgeven. De WW en zijn echtvriendin/navigator praatte op hem in en het resultaat was dat hij wel verder wilde, maar alleen nog verhard.

Re: Het Café

Posted: Sat Jun 18, 2022 12:19 pm
by Breeze
En dan natuurlijk de belangrijkste deelnemer, een poepbruine GS 1220 Break.

GS Break, brun de merde 2.jpg
GS Break, brun de merde 2.jpg (238.17 KiB) Viewed 2034 times

We deden het lang niet onaardig, tot de ontsteking ging opspelen. Mich heeft genoeg reservedelen bij zich, maar het euvel bleef. De WW kon het ook niet vinden en heeft toen praktisch de complete ontsteking vervangen. Hij loopt nu weer als een zonnetjes.

Overicht luchtfoto 2.jpg
Overicht luchtfoto 2.jpg (215.3 KiB) Viewed 2034 times
En een overzichtsfoto. Zoek de poepbruine.

Adri