Het Café

User avatar
JW-C5
Posts: 350
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Het Café

Post by JW-C5 »

Mijn huidige telefoon WIKO View3 Pro, die ik vanaf begin vorig jaar heb, heeft een USB-C aansluiting.
Een van de voordelen daarvan is dat hij niet "richtingsgebonden is" bij het aansluiten.
In het Duitse vaktijdschrift Connect lees ik dat dit de nieuwe standaard is. Nieuwe toestellen die dit nog niet hebben, worden daar "afgewaardeerd".

Ook de oplader van de hoortoestellen van m'n betere helft is daarmee uitgerust.

Groet,
JW
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Breeze wrote: Sat May 01, 2021 2:27 pm Het bezit van een slimme telefoon (wie heeft hem niet?)
Ik geloof eigenlijk niet dat ik die vraag nog hoef te beantwoorden? :lol:
"La meilleure voiture française jamais construite"
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Breeze wrote: Sat May 01, 2021 2:27 pm Personen met een klassieke telefoon (ja die zijn er ook nog) hadden het vroeger nog moeilijker
Dat is pertinent onjuist, ik heb helemaal geen laadsnoer, eens in de zoveel weken pleur ik de telefoon in de carkit en is ie opgeladen tegen de tijd dat ik op de plaats van bestemming ben, niks moeilijks aan! :lol:
Als de telefoon nog genoeg reserve heeft kan ik hem gewoon in mijn broekzak houden en maakt ie via een blauwe tand verbinding met de Becker Indy
Image
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Tja een karkit... Weet wel dat de installatie inclusief docking behoorlijk prijzig was en dat ik dat alleen maar kon (wilde) betalen omdat mijn baas dokte. Dus je behoorde dan wel tot de bevoorrechte klasse.
Alle verbinding met de telefoon gaat nu met blauwtand.

Adri

Oh, en elke gelijkenis of referentie naar bestaande personen of apparaten, is puur toeval.
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Breeze wrote: Sat May 01, 2021 4:31 pm Oh, en elke gelijkenis of referentie naar bestaande personen of apparaten, is puur toeval.
:lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het Café

Post by H@ns »

:lol:
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het Café

Post by H@ns »

Jullie twee doen me soms ook wel aan iets uit mijn jeugd denken ;)

Image

:lol: :mrgreen:

;)
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

:lol: :lol: :lol:
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Het Café

Post by web »

Oh, mijn meest recente aanschaf (GS300) kwam met cark-91 in de middenarmsteun mét de bijbehorende nokia telefoon er nog in!

Onderhand iets voor de verzamelaar...

Ik heb hem tot dusver laten zitten... Maar ik ga komende week wel wat andere electronica inbouwen dus dan gaat ie er waarschijnlijk tóch uit.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

@Web: Ik hou me aanbevolen, heb nog geen carkit in de ID19 :D
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply