Mijn Xantia heeft deze zomer stilgestaan sinds 13 juli.
Gisteren weer eens opgestart: sleutel omdraaien en lopen!
Maar bij wegrijden stuiterde hij nogal. LHM niveau is ok, geen lekkages gezien.
Nu vermoed ik dat de middenbol achter en de accubol voor op de drukregelaar stuk zijn. De hoekbollen voor en achter zijn een paar jaar geleden vervangen en hij heeft sindsdien niet al te veel km’s gemaakt dus zullen nog goed zijn.
Heeft iemand een uitleg voor het vervangen van die beide middenbollen?
Ik herinner me iets van opbokken achter en dan vering in laagste stand en ontlastschroef open. Klopt dat?
En de voorst? Die zit echt muurvast namelijk
Tussenbol achter en accubol voor
Tussenbol achter en accubol voor
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Re: Tussenbol achter en accubol voor
‘k Zou het maar op CiFo proberen Hans. Hier zit weinig leven meer in.
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Tussenbol achter en accubol voor
Ik merk het ja
Jammer!
Jammer!
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008