Nog een kleine aanvulling: de hemel is losgekomen. Bekend probleem en relatief makkelijk op te lossen zoals we weten!
Ik denk dat dit een hele mooie aankoop kan zijn. Twijfel zelf nog een beetje maar ik nu ook mijn handen vol aan de Peugeot 404
Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Er gaat niets boven de Double Chevron
Er gaat niets boven de Double Chevron
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
€ 100.009, oh maar dat is de Angelsaksische getalnotatie. Dus € 100,009. Honderd Oiro en 0,9 cent.
Adri
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Die bijna cent kun je er misschien nog af-onderhandelen
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Dan zet je de Xantia in als ambulance, en dan leg je er een platte diesel in... Ik vind de 2.1TD die je soms tegenkomt toch meer voor de hand liggen. Al was die pas net nieuw toen deze Xantia z'n eerste toelating kreeg.
Je moet de term “ambulance” niet heel serieus nemen. In Frankrijk zijn er in elk klein dorp of klein stadje dit soort services. Eigenlijk gewoon taxi’s voor vervoer van en maar ziekenhuizen of dokters in naburige steden of dorpen.
De echte spoedgevallen worden door de pompiers gedaan (de brandweer). Die hebben sirene recht en een paramedische opleiding.
Hij staat trouwens wel hoog op zijn pootjes deze ambulance. Of zijn het kleine wielen
De echte spoedgevallen worden door de pompiers gedaan (de brandweer). Die hebben sirene recht en een paramedische opleiding.
Hij staat trouwens wel hoog op zijn pootjes deze ambulance. Of zijn het kleine wielen