H@ns wrote: ↑Thu Jun 08, 2023 9:22 amkun je wellicht ook beginnen aan een Franse vertaling van je boek Zal hier bij ons de streek veel markt voor zijn. (Maginotlinie)
'k Dacht altijd dat je een serieus figuur was
Maar we zijn al wel zachies begonnen met de promotie van 'Het Boek':
Boekomslag, ansichtkaart TGM (kant 1).jpg (195.06 KiB) Viewed 3362 times
Boekomslag, ansichtkaart TGM (kant 2).jpg (155.47 KiB) Viewed 3362 times
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor:
Raammechanisme li.achter.jpg (211.74 KiB) Viewed 3342 times
Je kan weer door het linkerachtervenster kijken en het raammechanisme ligt er zielig bij. Volgens het Franse (de)montagevoorschrift van Hans zie je dan: Premier constat, les câbles (type frein de vélo) de commande de la vitre sont détendus. Dat zal wel betekenen dat de fietskabel salade is geworden.
Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Spritmonitor:
Ik zal ook nog een duit in het zakje doen. Die staalkabelsalade wijst er wel op dat er iets is losgeschoten toen het raam bediend werd. Het blokje ziet er nog wel goed uit, dat is over het algemeen het zwakste punt. Bij allebei mijn raammechanismes achter was dat waar het fout ging. Ik heb ze vervangen met behulp van tweedehands exemplaren via Onderdelenlijn die ik eerst goed gesmeerd heb voor ze de deur in gingen.
Tja, de goede wil is er wel maar ... deze week mijn dochter verhuisd (in 10 jaar zoveel troep verzameld, dat het niet in de verhuiswagen paste), dit weekeind een 50-jarige bruiloft, een huisverwarmingspartijtje bij m'n zoon en een ouwelullen- (sorry oudleden-)dag van m'n zweefvliegclub. Maandag een crematie van een oud-collega. En dan moeten we volgende ook nog op vakantie in Leusden.
Waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal? Oh ja omdat ik nog niet ben toegekomen aan de eventuele reparatie van het hefmechanisme van het linkerachterraam. Een raam wat je eigenlijk nooit gebruikt, dus zit hij voorlopig goed zo op een blokje.
Adri
Spritmonitor: