Het Café

User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 236
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Het Café

Post by Stars_Falling_93 »

Ben ik zeker wel voor te porren!
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Dan stel ik voor niet helemaal tot in het verre najaar te wachten maar meer in de nazomer, dan kunnen winterstallingxantia's ook aanwezig zijn.
Ben ook een keer vroegtijdig van een P in regio de Meern vertrokken omdat het zo stervenskoud was. :D
Tijdens de laatste A28 meeting was dat een stuk aangenamer.
Image
Als ik het goed zie aan de fotodatum was het 21-09-2021
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Het Café

Post by Feije »

Volgens mij was die meeting nog vóór corona, want ik kan me herinneren dat ik nog met de Turbo CT was.
User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 236
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Het Café

Post by Stars_Falling_93 »

Even terugbladeren in de kalender leert dat 21.9.21 op een dinsdag viel. Dat zal wel niet, toch?
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

sorry, 2019 moet het zijn
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 236
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Het Café

Post by Stars_Falling_93 »

Na drie jaar mag het dan ook wel weer een keer. Lijkt mij ook leuk om de gezichten achter de accounts een keer te zien.

Hoe werd zoiets organisatorisch aangevlogen? Ik wil daar namelijk best wat in doen, als dat nodig mocht zijn.
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Het Café

Post by Feije »

viewtopic.php?f=11&t=57
Sohail heeft toen een draadje geopend om alles aan te kondigen. Wellicht kunnen forumleden ook via Facebook of whatsapp medeliefhebbers uitnodigen. Veel meer dan ergens samen op een parkeerplaats gaan staan is het ook niet. En inmiddels is het ook wel traditie dat ik sûkerbôle meeneem die vervolgens bijna niemand wil :roll: :lol:.
User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 236
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Het Café

Post by Stars_Falling_93 »

Ah, ik had de zoekfunctie natuurlijk even kunnen gebruiken. Ik heb gemerkt dat als je met medeliefhebbers ergens staat je vaak genoeg te praten hebt voor uren. Een paar weken terug heb ik op vrijdagavond na het autowassen ruim een uur staan kletsen met een gozer in het bezit van een Chrysler Neon die daar ook bezig was.

Da's Fries suikerbrood, toch? Count me in! Erg lekker
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Soms wordt ik enthousiast voor een bepaald type auto. Dat kan variëren van een Mini Cooper tot een Ferrari.
Bij deze had ik gelijk wow:

Ferrari Dino 208 GT 4 - 1977.jpg
Ferrari Dino 208 GT 4 - 1977.jpg (108.46 KiB) Viewed 1826 times

Hier: Ferrari Dino 208 GT 4 staat een beschrijving.
Dat dashboard, die motor (een 2 liter V8), de vormgeving en alleen die naam al.

Maar ik draaf door geloof ik.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Even "back to earth" Adri! :shock:
Zelden in zo weinig regels zoveel superlatieven gelezen maar waarschijnlijk noodzakelijk om een zekere vraagprijs te rechtvaardigen :D
Kennelijk heeft Enzo zich niet in de automobielgeschiedenis verdiept en dan met name met betrekking tot de gevolgen van het vernoemen van je zoon bij de introductie van een nieuw model. De Ford Edsel is daarvan het meest bekende en dramatische voorbeeld.
Inhoudelijk: Twee liter is inderdaad klein voor een V8 hoewel Alfa met de Montreal ook al aardig die kant op ging maar een record weinig cilinderinhoud/veel cilinders is het zeker niet getuige de ontwikkeling bij Honda van een 50cc-6cilinder.
"Gaat het weer een beetje meneer Breeze? " :lol:
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply