Wielen, remmen en natuurlijk de hydrauliek.
Alfred
Posts: 299 Joined: Sat Apr 06, 2019 11:30 pm
Location: Kempen
Post
by Alfred » Tue Aug 13, 2019 10:13 am
Nog even en je waant je in een Golf of een V40
Waarom blijf je er mee doorrijden?
Mvg. Alfred.
Menno
Posts: 538 Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033
Post
by Menno » Tue Aug 13, 2019 11:38 am
Inderdaad ....
Dit gaat niet vanzelf weer weg en valt niet onder het soms zelfhelende vermogen van Franse auto’s
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Alfred
Posts: 299 Joined: Sat Apr 06, 2019 11:30 pm
Location: Kempen
Post
by Alfred » Tue Aug 13, 2019 12:14 pm
Je kunt ook voor een andere optie kiezen.
Dan monteer je de ruitenwissers omhoog,
zet je een petje op en ga je in de laagste stand verder rijden
Mvg. Alfred.
Feije
Posts: 1049 Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm
Post
by Feije » Tue Aug 13, 2019 3:14 pm
De beschreven wegligging doet me ook wel een beetje denken aan mijn Golf inderdaad
. De vering was nog wel verrassend comfortabel, de stoelen waren dat niet.
henkr
Posts: 1526 Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am
Post
by henkr » Tue Aug 13, 2019 4:28 pm
Als de voorbanden gaan gillen in een voorzichtige bocht is er meer aan de hand dan een paar matige bollen.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Lbarré
Posts: 174 Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België
Post
by Lbarré » Tue Aug 20, 2019 2:39 pm
Zal volgende week worden nagekeken.
Hopelijk niet te erg en/of te duur, want er moeten ook nog andere, soms kleine, problemen echt hersteld worden