Het Café

User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het Café

Post by H@ns »

Quigg is het huismerk van de Aldi voor elektrische apparaten, dus echt alles waar een stekker aan zit.
Ik denk dat het vermogen gaat over het maximale. Zo'n ding zal denk ik niet continu zoveel trekken.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Tato
Posts: 91
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

Re: Het Café

Post by Tato »

Het opgegeven vermogen van electrische apparaten is het maximale opgenomen vermogen (vlak voor het doorbranden van het apparaat) waarvoor het gekeurd is. (KEMA, DEKRA) Het nominale vermogen ligt een stuk lager.
Grtz,

Maurice
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Het klinkt bijna net zo als je wilt weten hoe vast je een bout kan aandraaien, "een kwartslag voor dat ie breekt ophouden" :lol:
Maar serieus: daar wordt het een stuk duidelijker van :thumbup: , de stroom die er daadwerkelijk loopt zal dan ongetwijfeld een stuk lager zijn.

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Parafernalia

parafernalia 3.jpg
parafernalia 3.jpg (138.02 KiB) Viewed 2514 times
Mijn Xantiaverzameling bestaat nu uit 3 toch wel bijzondere ezemplaren.
- Een X handdoek vorige week tijdens de Citron Pressé-rally gekregen van een deelnemer Hij vond het bijzonder dat er na zoveel jaar weer 2 Xantia's meereden. De andere was een 1,8 Berline.
- Een X mok uit noord Zweden, gekregen ( ;) ) in een restaurant 540 m onder de grond.
- Een X T-shit van een Break! Was een aktie van een destijds aktief forumlid uit Den Helder.

Zou Jeroen Kruis, als hij dit toevallig ziet, niet snikkend op de grond vallen en spontaan het oude forum weer levend maken?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Het Café

Post by H@ns »

Weliswaar niet specifiek Xantia maar ik ben best trots op de sleutelhanger die ik vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg van iemand die weet dat ik een Citrofiel ben:

Image
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Het Café

Post by Menno »

Da’s een mooie ! Heb hem ook …. :-)

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Oh en ik heb natuurlijk deze:

Veerbol als sleutelhanger.jpg
Veerbol als sleutelhanger.jpg (100.13 KiB) Viewed 2499 times

maar ook niet specifiek Xantia.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
JW-C5
Posts: 350
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Het Café

Post by JW-C5 »

Ik ben in het gelukkige bezit van beide.
Met daarbij de kanttekening dat de verf van de veerbol deels verdwenen is :(

Groet,
JW
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Het Café

Post by Menno »

Ja hier ook, dat is vrij kwetsbaar, de C5 bol is beter wat dat betreft door het ontbreken van dat kleurtje ;-)

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
Lbarré
Posts: 172
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Het Café

Post by Lbarré »

Zo een Xantia handdoek heb ik ook, maar heb ook nog een mooi uurwerk waar Xantia achter de wijzers zichtbaar is en
dan ook met bruin lederen horlogeband met Xantia-logo erin verwerkt en alles verpakt in ijzeren doosje met logo Xantia erop. ;)
Post Reply