Nee ik zit niet op cifo, maar e ID19B is toch van latere datum? ik bedoel die met de 5-gats velgen.
Qua "Reparaturanleitung" heb ik deze, die is dus te nieuw;
En verder de RTA van zowel DS als ID
Daarin staan alle afstellingen wel beschreven maar niet hoe je de vastzittende zuigers terug kan drukken en vervolgens uitpersen.
Ik had ooit 2 bollentesters gemaakt, pomp/drukregelaar met manometer en een raamslinger voor zowel rood als groen maar die 7-plunjerpomp voor rood is natuurlijk in de loop der jaren vast gaan zitten.
Zo'n pomp kan je ook mooi gebruiken om remzuigers uit te persen
Globaal komt het er op neer dat eerst de zuigers naar binnen gedrukt moeten worden daarna kunnen pas de geleide-spieën uit de wand gehaald worden.
Daarna heb je dus het "bloc-hydraulique"op tafel liggen die je vervolgens moet aansluiten op een hogedrukpomp om de zuigers naar buiten te krijgen.
Daarbij moet je een klem gebruiken om juist de makkelijkste zuiger even tegen te houden.
Ik kan dus proberen om eerst de rode pomp gangbaar te krijgen maar makkelijker is denk ik even een 4,5mm leidingnippel te voorzien van een vetnippel en vervolgens de vetspuit als pomp te gebruiken.
Met een halve vetpatroon heb ik alle zuigers er wel uit denk ik.
Groet Henk