We zijn er nog...
Re: We zijn er nog...
Bij mijn exemplaren ook altijd in het midden op die rand lek geraakt.
Dan blijft natuurlijk wel de vraag in hoeverre je die niveaucontrole echt nodig hebt, bij mij is het betreffende lampje nog nooit aan geweest.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Nou, bij mij wel en beide keren was het expansievaatje lek, de laatste keer in 2015. Dat alles na te lezen in mijn V6 draadje... oh wacht.
Adri
Adri
Niveaucontrole? Is daar een afzonderlijk lampje voor?
Bij mij ging bij koude motor het lampje in de koelwatertemperatuurmeter branden, in combinatie met het Stop-lampje. Na een minuut of wat rijden (warm worden en uitzetten water) ging het al flakkerend uit. Volgens de garage zat er een liter te weinig koelvloeistof in.
Bij mij ging bij koude motor het lampje in de koelwatertemperatuurmeter branden, in combinatie met het Stop-lampje. Na een minuut of wat rijden (warm worden en uitzetten water) ging het al flakkerend uit. Volgens de garage zat er een liter te weinig koelvloeistof in.
Zo uit mijn hoofd is dat lampje idd multifunctioneel dus zowel temperatuur als niveau.
Zelfde idee als handrem/r.v.s. niveau op de non-HP auto's.
Zelfde idee als handrem/r.v.s. niveau op de non-HP auto's.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ik had met de V6 de afgelopen weken dat ik zowat elke dag koelvloeistof moest bijvullen. Zonder dat lampje had ik niet geweten. Ik kreeg net bericht dat het probleem gevonden en opgelost is. Een aansluiting van een potje bij de cilinderkop lekte.
Verkocht, aan een echte liefhebber, gelukkig.