Het Café

User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Dus die fry-top wordt gelijkmatig verwarmd door de wokbrander en dan? Staat er een wokpan bovenop, of bak je er frietjes mee?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Het Café

Post by henkr »

Vis, vlees, noem maar op, rechtstreeks op de plaat.
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Dat noemen wij gourmetten en dan aan tafel op de elektrische gourmetpan.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Met een grote familie komen er wel eens neefjes en nichtjes zeuren om mee te doen met de Grote Clubactie. Ook dit jaar weer toegegeven en ziedaar een prijs gewonnen. Kennisgeving via een overschrijving op mijn giro van € 0,01 met het geluksnummer.
Uiteraard gelijk verzilverd en nadat als een soort rad van avontuur alle mogelijke prijzen zoals cruises, fietsen, auto's, enz. voorbijkwamen, bleef de teller hangen op een e-boekwebsite. Gedurende 2 maanden keuze uit 2x 8 prachtige boeken uit de bouquet-reeks. Om mdv te plezieren een exemplaar laaggeladen, maar helaas iCloud zit vol. Te vergroten à raison van € x.xx.
F.O.!

Herinner me dat lang geleden schaakwedstrijden werden gespeeld door het verzenden van een nieuwe zet als mededeling op een papieren giro-overschrijving van één (gulden)cent. Want een giro-envelop was gratis.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
NdeJ
Posts: 49
Joined: Fri Apr 19, 2019 11:43 am

Re: Het Café

Post by NdeJ »

:lol: :lol: Wij hebben dus dezelfde prijs gewonnen en ik denk velen met ons. Het zijn e-books en daar houd ik niet van, een boek moet van papier zijn, dus maken we geen gebruik van deze prijs.

Groet, Nico
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

De (aller)slimste mens
Heb hierover een vraag voor onze Vlaamse medewerkers. Jullie programmaformaat (format in goed Nederlands) is ook in NL heel succesvol, zoals jullie waarschijnlijk wel weten. Ooit heb ik de Vlaamse versie gezien en dat was dolle pret met heel veel grappen en grollen en een presentator die zelf het hardste moest lachen. Ik heb begrepen dat het ook bij jullie nog steeds te zien is, maar kan het nergens meer vinden, tenminste niet op de zenders die wij kunnen ontvangen nl. BRT 1 en 2 (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten).
Het zit zeker bij de commerciëlen achter een betalmuur?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
Lbarré
Posts: 171
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Het Café

Post by Lbarré »

Wel in 2020 was De Slimste Mens ter Wereld weer te zien op zender " Vier " ( vroegere VT4 ) en dit van 12 oktober tot 17 december 2020.
( ieder jaar dus).
Vroeger ( van 2003 tot 2011 ) te zien op zenders Een & BVN.
Nu toch al 18 jaar :D
User avatar
Breeze
Posts: 950
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Het Café

Post by Breeze »

Dank, maar “Vier”. kunnen wij niet ontvangen.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
Lbarré
Posts: 171
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Het Café

Post by Lbarré »

Wel moet binnen 2 maand weer naar de jaarlijkse technische keuring met mijn Xantia, maar las zonet op hun site, nadat ik heb getracht afspraak te maken, ...

VEILIGHEIDSMAATREGELEN ROND COVID-19 VAN TOEPASSING
* Open alle vensters van uw voertuig voor de aanvang van de keuring :roll:

Er gaan bij mijn Xantia al jaren maar wel 3 van de 4 elektrisch bediende vensters meer open.
Kreeg vorig jaar ook al opmerking over oude, slecht leesbare nummerplaat ... :oops:
Wat gaat dat weer geven.
User avatar
luk-asse
Posts: 50
Joined: Sat Oct 24, 2020 6:32 pm

Re: Het Café

Post by luk-asse »

Doet me denken aan die grap van die diender die een bestuurder tegenhield, sommeerde z'n raam open te draaien (zeggen we nog altijd, zoals iets 'posten' op het internet ipv naar de postbus te lopen met je briefomslag onder de arm :? ) z'n kop binnensteekt en zegt: snif snif, dat ruikt hier naar alcohol! Waarop de man achter het stuur opmerkt: ja, nú wel!
groet, luk
ex 2xAmi6,3xAmi8,LNA,Visa,GSA,BX,en XantiaHDi110; nu C3AC :-(
Post Reply