Even een kleine pauze van het zwemmen...
Misschien is het leuk een topic te maken over alle Xantia-gerelateerde folders en dergelijke. Bij overweldigende interesse zal ik het één en ander wat beter en uitgebreider fotograferen, maar om af te trappen;
Mooie foto's uit de dikke persmap uit december '92
Leuke folders met foeilelijke accessoires.
Zo, ik duik het Hoendiep weer in!
Folders & documentatie
Re: Folders & documentatie
Kan je airco als accessoire krijgen?
-
- Posts: 23
- Joined: Sat Apr 06, 2019 11:34 am
Re: Folders & documentatie
Optie/accessoire... in de jaren '90 had je nog geen taalnazi's
Zou een Xantia zó comfortabel zijn dat een glas water op het dashboard niet omvalt tijdens het rijden
Zou een Xantia zó comfortabel zijn dat een glas water op het dashboard niet omvalt tijdens het rijden
Re: Folders & documentatie
Comfortabel kan wel kloppen, maar toen had je nog niet zoveel vluchtheuvels
Re: Folders & documentatie
Ik heb wel eens bedenkingen bij dit soort commercials.
Want wie koopt nu een wagen om deze reden.
En welke indruk laat dit nu echt achter?
De indruk van super comfort, of een slome wagen met vage remmen?
Eind jaren '70 maakte Benelli reclame voor de promoting van hun 750 cc 6 cilinder in-lijn motorfiets, uniek in die tijd.
Ze toonden een gulden die op de zijkant bleef staan op de tank tijdens het lopen van de motor, zo trillingsvrij.
Ik zocht toen een leuke toermotorfiets en verloor de belangstelling voor deze motor wegens verondersteld gebrek aan karakter.
(Even los van het feit dat deze motor niet echt goedkoop was)
Advertenties, hoe goed en oprecht ook bedoeld, kunnen soms ook een averechts effect hebben.
Mvg. Alfred.
Want wie koopt nu een wagen om deze reden.
En welke indruk laat dit nu echt achter?
De indruk van super comfort, of een slome wagen met vage remmen?
Eind jaren '70 maakte Benelli reclame voor de promoting van hun 750 cc 6 cilinder in-lijn motorfiets, uniek in die tijd.
Ze toonden een gulden die op de zijkant bleef staan op de tank tijdens het lopen van de motor, zo trillingsvrij.
Ik zocht toen een leuke toermotorfiets en verloor de belangstelling voor deze motor wegens verondersteld gebrek aan karakter.
(Even los van het feit dat deze motor niet echt goedkoop was)
Advertenties, hoe goed en oprecht ook bedoeld, kunnen soms ook een averechts effect hebben.
Mvg. Alfred.
Re: Folders & documentatie
Voor de nieuw vering bij de Aircross hebben ze exact zo'n zelfde soort reclame gemaakt.Pablo Fanque wrote: ↑Sun Jun 30, 2019 1:57 pm Optie/accessoire... in de jaren '90 had je nog geen taalnazi's
Zou een Xantia zó comfortabel zijn dat een glas water op het dashboard niet omvalt tijdens het rijden
Overigens Alfred, je gaat me toch niet vertellend je de boodschappen uit commercials serieus neemt?
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Re: Folders & documentatie
Commercials serieus nemen?
Ja, soms wel. Als een commercial te vaak herhaald wordt moet er wel iets mis mee zijn.
Bovendien weet je dan ook dat de prijs te hoog is want iemand moet dit weer betalen
Mvg. Alfred.
Ja, soms wel. Als een commercial te vaak herhaald wordt moet er wel iets mis mee zijn.
Bovendien weet je dan ook dat de prijs te hoog is want iemand moet dit weer betalen
Mvg. Alfred.
Re: Folders & documentatie
Ik weet niet hoe jij rijdt maar vluchtheuvels laat ik vrijwel altijd links liggen, verkeersdrempels is een ander verhaal.
Het onbezonnen nemen van een vluchtheuvel heeft nog een ander nadeel namelijk die vierkante gele stalen paal die er meestal op staat.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"