Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
User avatar
petervz
Posts: 11
Joined: Sat Apr 20, 2019 1:20 pm
Location: Oudewater

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by petervz »

Klopt daarom heeft elke bak nog een andere code net als bij de AL-4.Een 1.8 heeft weer een andere code dan de 2.0.
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Dat wist ik ongeveer, want je kunt een 4HP20 uit een XM ook niet in een Xantia (v6) monteren omdat die te verschillend zijn. Alleen daarbij bleek het probleem in de elektronica te zitten. Een 4HP14 heeft die niet, dus dan zul je tegen dat probleem niet aanlopen. Ik zou wel verwachten dat een bak uit een 405 (zoals met stift op die bak geschreven staat) fysiek in een Xantia zou passen, al blijft zoiets een aanname.
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

https://link.marktplaats.nl/m1643883045
Leuk ding, zo'n 1A. Nette prijs ook voor een Xantia die zo weinig gelopen heeft. Dit zie je niet heel vaak meer te koop staan.
Menno
Posts: 529
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Menno »

Ja een leuke auto ...

Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Shine EAT6 2024 Noir Perla Nera & Blanc Opal
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by H@ns »

Misschien iets voor Rob22? Weliswaar geen automaat maar wel veel leuke opties
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
de_skileraar
Posts: 24
Joined: Fri Dec 06, 2019 4:16 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by de_skileraar »

Mooie sjieke kleur ook!
Rob22
Posts: 378
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Rob22 »

Misschien iets voor Rob22? Weliswaar geen automaat maar wel veel leuke opties
Zag haar al voorbij komen. Superleuke 1A, dat zeker. Alleen zoals je al aangeeft: geen automaat, en dat is een vereiste ;)

Maar er zijn wel nieuwe ontwikkelingen m.b.t. het kopen van een Xant met automaat. Want ik heb contact opgenomen met een verkoper uit Friesland die een hele nette type 2 aanbied voorzien van trekhaak en bijbehorende boekjes. Hij vertelde me dat hij bij verkoop nog een nieuwe APK erop ging zetten en dat alles voor slechts 850 euro. Dat klonk voor mij als een interessante deal. Mocht de koop doorgaan, dan is mijn bedoeling om haar te gebruiken als tijdelijke auto totdat de grenzen weer opengaan, en er weer gemakkelijk geïmporteerd kan worden. Of tot wanneer ik een mooie type 1 met automaat in Nederland tegenkom. :)
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Friesland!? PB maar ff wanneer je die op gaat halen - mits je dat coronatechnisch acceptabel vindt natuurlijk ;). Via Facebook/Whapp kan natuurlijk ook. Die laatste lees ik het vaakst.
Rob22
Posts: 378
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Rob22 »

Yep hij staat yn Twizelerheide, en op FB ;) Stuur 'm je wel ff door. Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt, maar wat mij betreft mag je gewoon mee ;) Samen met de verkoper ben ik overeengekomen dat hij de auto vandaag voor een voorinspectie naar de garage zou brengen. Dat heeft ie gedaan, en daaruit is gebleken dat het ongeveer 400 euro gaat kosten om hem te voorzien van een nieuwe keuring. Echter gaf hij me ook de keuze om het zwart te laten repareren bij de zogenaamde 'beunhaas'. Ik heb aangeven of hij ook daar een offerte voor wil aanvragen, dat gaat hij nu doen. Dus hij zal informeren hoeveel geld het gaat kosten als ik voor die laatste optie zou kiezen. Ben benieuwd 8-)
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
Post Reply