Ach de meeste mensen vinden mijn originele worstvelgen prachtig, maar ik ben er zelf niet kapot van.
Ben trouwens helemaal niet zo geïnteresseerd in uiterlijk. (Corrosie)technisch moet het kloppen en RIJE MOTTIE.
Adri
Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.
Als ik een t2 had kwamen deze velgen er bij mij onder. Die vind ik het mooist onder een t2.
Die filosofie heb ik ook geprobeerd aan te houden, maar als je indruk wil maken op je buurman (of op leuke meisjes natuurlijk) moet je Xantia er toch een beetje presentabel uitzien . Verrassend genoeg maakt de Xantia tot dusver vaak meer indruk dan de XM van een vriend van me. Mensen vinden vooral zo'n XM Break vaak niet mooi.
Adri, staan die mensen nu te klappen omdat er een Xantia voorbij komt?
Goed opgevoed!
De exclusivevelgen zijn precies zoals het moet zijn op een Citroën: eigenaardig
Goed opgevoed!
De exclusivevelgen zijn precies zoals het moet zijn op een Citroën: eigenaardig
Ja Bert, ik begrijp dat het bijzonder overkomt, maar er werd inderdaad geklapt tijdens het "Fêtes des Limousines" in Vught vorig jaar tijdens de parade. Ik vond dat de Xantia daarin thuis hoorde omdat hij korte tijd het topmodel geweest is van Cit.
Adri
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik heb even de website bezocht en vind het er ontzettend leuk uitzien. Misschien ga ik volgend jaar er ook wel heen.
Er moet hier in Eelde maar eens wat heropvoeding plaatsvinden, als ik de straat in kom rijden wordt er helemaal niet geklapt!
"La meilleure voiture française jamais construite"
Ik denk dat dat komt doordat die van jouw rood is en die van Adri blauw. Denk ik...
O die auto ken ik wel een beetje! De eigenaar zat ook op het oude forum (Evert geloof ik?). Jammer dat die hem wegdoet. Heb hem wel eens zien staan bij Lijzenga en ook wel eens zien rijden.
Hij is van het net gehaald Feije.......... ook van hun eigen site !!! Zou iemand hem nou al blindelings hebben gekocht ?? Die V6 activa's gaan blijkbaar als warme broodjes over de toonbank