Laat het "whishful thinking" zijn maar ik begin nu toch het idee te krijgen dat stalling in volstrekte duisternis zijn vruchten begint af te werpen m.b.t. het (niet verder) verkleuren van de rode lak en dat ie er beter uit begint te zien t.o.v. zijn leeftijdgenoten.
Vorige week is ie zowaar een hele dag buiten geweest.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Jee! Wat een dooie boel hier!
Heeft nou echt niemand een interessant probleem waar we onze cerebrale capaciteiten op los kunnen laten?
Ik ga bijna denken dat de Xantia de meest betrouwbare auto op deze aardbol is.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Al langer een doorn in het oog, de slappe gasveren van de achterklep, zojuist een paar gloednieuwe exemplaren gemonteerd:
Hij zwiept weer heerlijk omhoog.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Te oordelen naar het aantal "active topics" ben ik de laatst overgeblevene op het forum, iemand die weet waar het knopje zit? dan zal ik het licht uit doen.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Door de corona zijn we dit jaar niet op vakantie geweest en trekken we er ook niet op uit.
Dus een paar maanden geleden de Xantia maar geschorst.
Als we nu eens een ritje in de buurt maken pak ik de Ami wel
Groet van Henk uit Steenwijk
Xantia 1.8, 1999
Ami 8, 1978
Ik heb nog wel het één en ander in de pijplijn zitten . Maar nu het eerste semester weer begonnen is, schieten de Xantia-activiteiten niet echt meer op. Ik ben onder andere bezig de kachelradiateur te vervangen van de v6 en intussen leg ik ook de nodige spaghetti bedrading aan voor opties die nog ontbreken. Ook heb ik een nieuw idee gekregen om een verloopstukje te maken voor de diagnosestekker van een type 1, maar daar moet ik nog even mee prutsen.