Pech

Alles wat niet in de andere categorieen past.
Post Reply
bthomas

Pech

Post by bthomas »

Een paar weken terug wilde ik een lange lege doos naar het oud papier brengen. Iets van 30x30x270cm. Bij het naar binnen schuiven (in de break) raakte ik de spiegel. Echt niet hard ofzo, maar de spiegel donderde zo naar beneden.

Als ie zo gemakkelijk eraf valt kan ie er ook wel zo makkelijk terug op. Toch? Ik probeerde dat maar onmiddellijk drukte ik een enorme ster in de voorruit. Vervolgens dondert het kapje van de regensensor naar beneden.

Uiteindelijk heb ik het andere deel van het kogelgewrichtje eraf gehaald en los op de tafel de kogel weer in de spiegel gedrukt.

En dan gisteren:

Image

Mijn vriendin had gisteren even niet in de gaten dat de A4/A10 afgesloten waren en kwam dus hopeloos in de file.Volgens haar kwam er opeens rook onder de motorkap vandaan. Ze werd in no-time door RWS afgevoerd naar een parkeerplaats. Daar stonden al drie andere slachtoffers. Vervolgens heeft ze een hele tijd moeten wachten op de ANWB en die stelde vast dat de linker ventilatormotor stuk is en de rechter niet draaide omdat een relais stuk is. Als ze het gesmolten relais niet had meegenomen had ik het denk ik niet gelooft. Want als die linker motor onderbroken is en bij weinig overtemperatuur draaien ze in serie dan zou de rechter vanzelf ook niet draaien. Maar de WW heeft het tijdelijk opgelost door de rechtermotor permanent van voeding te voorzien. Zo kon ze toch weer verder rijden.
henkr

Re: Pech

Post by henkr »

je wordt door pech achtervolgd Bert!
Je kan beter op een andere manier bovenmodaal zijn. :(

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply