Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
Rob22
Posts: 378
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Rob22 »

Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by TRSarno »

Kan me niet :( voorstellen dat dit een goede is na jaren in het weiland! Wel een goede donor voor weinig. Eigenlijk zonde, want het is een best luxe uitvoering.
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
Lbarré
Posts: 172
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Lbarré »

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-223-5425

En dat lederen interieur komt dat uit een break?? Maar 2 hoofdsteunen op achterbank :?:
User avatar
citroen23
Posts: 252
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by citroen23 »

Heb jou link al op fb gezet ..............Rob :mrgreen:
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Ik heb er geen ruimte voor, maar als iemand die auto ophaalt heb ik wel interesse in wat onderdelen! Luxe t1's vind je niet zo vaak op de sloop, dus sommige onderdelen zijn lastig te vinden.
Rob22
Posts: 378
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Rob22 »

En dat lederen interieur komt dat uit een break?? Maar 2 hoofdsteunen op achterbank :?:
Vermoed dat het uit een berline komt, want volgens mij had het lederen interieur uit mijn break drie hoofdsteunen op de achterbank. :)
Heb jou link al op fb gezet ..............Rob :mrgreen:
Zag 'm inderdaad al voorbij komen.. 8-) :lol: :)
Ik heb er geen ruimte voor, maar als iemand die auto ophaalt heb ik wel interesse in wat onderdelen! Luxe t1's vind je niet zo vaak op de sloop, dus sommige onderdelen zijn lastig te vinden.
Eerlijk gezegd hoop ik dat deze Activa gerestaureerd gaat worden en daarna weer de openbare weg op kan, of iemand die haar opkoopt als belegging voor later. Gezien de km-stand kan ze nog niet versleten zijn, toch? :think: Wellicht is het gewoon een kwestie van een grote beurt geven al voldoende om de voiture weer aan de praat te krijgen en uiteraard een keer uitgebreid polijsten. Beschikte ik nu maar over stallingsruimte.. :oops:
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Rob22 wrote: Thu Jan 09, 2020 5:28 pm
En dat lederen interieur komt dat uit een break?? Maar 2 hoofdsteunen op achterbank :?:
Vermoed dat het uit een berline komt, want volgens mij had het lederen interieur uit mijn break drie hoofdsteunen op de achterbank. :)
Ik denk dat het een verschil tussen t1 en t2 is. Drie hoofdsteunen waren zeker niet standaard, zelfs op een break niet.
Zie ook de bijlage (uit een folder van halverwege '95).
Rob22 wrote: Thu Jan 09, 2020 5:28 pmEerlijk gezegd hoop ik dat deze Activa gerestaureerd gaat worden en daarna weer de openbare weg op kan [...]. Gezien de km-stand kan ze nog niet versleten zijn, toch? :think: Wellicht is het gewoon een kwestie van een grote beurt geven al voldoende om de voiture weer aan de praat te krijgen en uiteraard een keer uitgebreid polijsten.
Dat zou ik ook mooi vinden, maar ik weet niet of deze het nog waard is. Verkijk je niet op de kilometerstand! Los van dat je zo'n teller makkelijk terug kunt draaien (en ook nog wel eens stukgaat) kun je ook bij zo'n tellerstand flinke kosten aan een Xantia krijgen als je pech hebt. Mijn tct had maar 147.000km gelopen toen ik ermee ging rijden en daar is ook veel aan versleuteld sindsdien. Dit lijkt me geen Activa die je met een beurtje weer even de weg op krijgt. Je mag om te beginnen al hopen dat het geen groene fontein is en dat hij niet is gaan rotten. Zoiets kan hard gaan als die auto maar wat in een weiland staat.
Natuurlijk kan het allemaal best meevallen, maar ik ga daar bij voorbaat niet van uit.
Attachments
Achterbank Break.jpg
Achterbank Break.jpg (104.16 KiB) Viewed 3231 times
User avatar
Feije
Posts: 1029
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by Feije »

Mijn verhaal over hoofdsteunen gaat natuurlijk alleen maar op voor interieurs zonder zij-airbags, tenzij hetzelfde ook van toepassing was op een t2 (maar ik denk dat Rob wel weet of zijn achterbank deelbaar was). Het zou ook nog kunnen dat ze de leren achterbank uit een vroege break hebben gecombineerd met de voorstoelen met zij-airbags uit bv een berline, omdat een 99'er die eigenlijk wel moet hebben, maar dat ligt m.i. niet direct voor de hand.
User avatar
citroen23
Posts: 252
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Xantia ( onderdelen ) op marktplaats/etc gespot.

Post by citroen23 »

Post Reply