monteren trekhaak

Alles wat niet in de andere categorieen past.
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: monteren trekhaak

Post by Menno »

Dat kan je een Chinees merk moeilijk kwalijk nemen ;)
Gewoon lekker verder rijden met een echte auto, het lijkt hier wel een pro volvo forum , brrrr ... :lol:
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: monteren trekhaak

Post by henkr »

Aangezien "ons" dealernetwerk er genoegen in schept de levering van onderdelen voor auto's ouder dan 10 jr zoveel mogelijk te stagneren wordt dat straks een onhaalbare zaak. :(

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Feije
Posts: 1018
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: monteren trekhaak

Post by Feije »

En juist bij de Volvodealer zeiden ze afgelopen jaar nog tegen me: “Is je auto van ‘96? Dat is toch nog niet zo oud? Kunnen ze dáár al geen onderdelen meer voor leveren?” :roll: Ze hebben zelfs nog een serieuze poging gedaan om een onderdeel voor mijn Amazon te zoeken. Ik ging er zelf heen onder het mom van niet geschoten is altijd mis.
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: monteren trekhaak

Post by bthomas »

Aangezien "ons" dealernetwerk er genoegen in schept de levering van onderdelen voor auto's ouder dan 10 jr zoveel mogelijk te stagneren wordt dat straks een onhaalbare zaak
Over het dealernetwerk kan ik niets zeggen want ik ga nooit naar de dealer. Maar het moet wel erg raar worden wil je de Xantia niet op de weg kunnen houden. Veel onderdelen zijn er van verschillende leveranciers nog wel te krijgen. Veel onderdelen zijn ook te repareren of te reviseren. En er zijn ook een hoop onderdelen waar een vervanging voor gemaakt kan worden.

En dat die V6 koelvloeistofvaatjes weer leverbaar zijn geeft toch ook enige hoop?
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: monteren trekhaak

Post by henkr »

Gokje?
We gaan het eerst vastlopen op de 10mm hydractiefleidingen.
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: monteren trekhaak

Post by TRSarno »

Zijn die leidingen zoveel anders dan de CX, XM en anderen?
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: monteren trekhaak

Post by henkr »

Ja, dat is niet te vergelijken, die 3,5-4,5 en 6,35 kan je makkelijk zelf maken, voor de rare flens aan de 10mm leiding bestaat geen gereedschap.
"La meilleure voiture française jamais construite"
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: monteren trekhaak

Post by bthomas »

Heb je daar een tekening of plaatje van?
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: monteren trekhaak

Post by henkr »

Die stond wel op 't vorige forum, als ik diep in mijn geheugen graaf was ie geplaatst door J.W.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply