Aangezien "ons" dealernetwerk er genoegen in schept de levering van onderdelen voor auto's ouder dan 10 jr zoveel mogelijk te stagneren wordt dat straks een onhaalbare zaak.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
En juist bij de Volvodealer zeiden ze afgelopen jaar nog tegen me: “Is je auto van ‘96? Dat is toch nog niet zo oud? Kunnen ze dáár al geen onderdelen meer voor leveren?” Ze hebben zelfs nog een serieuze poging gedaan om een onderdeel voor mijn Amazon te zoeken. Ik ging er zelf heen onder het mom van niet geschoten is altijd mis.
Aangezien "ons" dealernetwerk er genoegen in schept de levering van onderdelen voor auto's ouder dan 10 jr zoveel mogelijk te stagneren wordt dat straks een onhaalbare zaak
Over het dealernetwerk kan ik niets zeggen want ik ga nooit naar de dealer. Maar het moet wel erg raar worden wil je de Xantia niet op de weg kunnen houden. Veel onderdelen zijn er van verschillende leveranciers nog wel te krijgen. Veel onderdelen zijn ook te repareren of te reviseren. En er zijn ook een hoop onderdelen waar een vervanging voor gemaakt kan worden.
En dat die V6 koelvloeistofvaatjes weer leverbaar zijn geeft toch ook enige hoop?