Xantia gespot

Alles wat niet in de andere categorieen past.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Xantia gespot

Post by henkr »

Autoambulance en Xantia vormen een goede combinatie maar dan liever zo: :)
Image
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Xantia gespot

Post by TRSarno »

Ik zie mijn Xantia ook als ik elke dag uit het raam kijk........, :roll: maar dat is toch niet het doel van het spotten... toch.
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
User avatar
Feije
Posts: 1018
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Xantia gespot

Post by Feije »

Runner24 wrote: Sun Apr 21, 2019 11:23 amDat is niet best feije een xantia op de auto ambulance.
Was ze nog te redden of was jet toch een iets groter probleem?
Ja hoor, ik rij er nog steeds dagelijks mee. Dit was ergens begin juni vorig jaar. Er was een stuurbekrachtigingsleiding verrot dus moesten de mensen achter me de hele tijd hun voorruit sproeien. Na een tijdje kreeg ik waarschuwingslampjes en besloot ik toch maar even te kijken wat er aan de hand was. Nog voordat ik de motorkap open had trok mijn bijrijder al de conclusie dat ik een fikse LHM-lekkage had, want er lag binnen een paar seconden al een plas onder... Zie ook dit verhaal: https://www.citroen-forum.nl/forums/vie ... 5/#2044165
TRSarno wrote: Sun Apr 21, 2019 12:55 pmIk zie mijn Xantia ook als ik elke dag uit het raam kijk........, :roll: maar dat is toch niet het doel van het spotten... toch.
Ach, we laten onze trots hier eerst even zien en als iedereen dat een keer gedaan heeft gaan we wel weer on-topic lijkt me
C5hdi110
Posts: 227
Joined: Fri Apr 05, 2019 4:02 pm
Location: 010

Re: Xantia gespot

Post by C5hdi110 »

Zo kan het ook, oprijwagen huren, je kan wel raden waar deze gehuurd is :D

Image
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Xantia gespot

Post by henkr »

Nee geen flauw idee! In Leeuwarden? :lol:

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Xantia gespot

Post by TRSarno »

TRSarno wrote: Sun Apr 21, 2019 12:55 pmIk zie mijn Xantia ook als ik elke dag uit het raam kijk........, :roll: maar dat is toch niet het doel van het spotten... toch.
Feije wrote: Mon Apr 22, 2019 5:13 pmAch, we laten onze trots hier eerst even zien en als iedereen dat een keer gedaan heeft gaan we wel weer on-topic lijkt me
In principe Off Topic zoals dat heet......
Ik ben ook blij met mijn wagen en heb ook nog wel dingen te doen..... en dan moet het in een appart draadje om e.e.a. in de toekomst te berichten.

Maar als je je trots wilt showen moet er maar een draadje gemaakt worden van "Show your Xantia-ride" :mrgreen:
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Xantia gespot

Post by henkr »

Daar zijn we gauw klaar mee dan! Als ik bovenaan het scherm kijk valt vooralsnog alles onder off-topic :)

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
C5hdi110
Posts: 227
Joined: Fri Apr 05, 2019 4:02 pm
Location: 010

Re: Xantia gespot

Post by C5hdi110 »

henkr wrote: Tue Apr 23, 2019 8:13 am Nee geen flauw idee! In Leeuwarden? :lol:

Groet Henk
Nee Drenthe, 010 is binair voor Drenthe :lol:
C5 1.6HDI Caractere / Peugeot 106 1.6-16V GTI
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Xantia gespot

Post by bthomas »

Zo vaak gebeurt het niet meer dat je bij je auto komt en er nog een Xantia vlakbij geparkeerd staat...
(Afgezien van mijn eigen dan)

Die van mij staat achter die rode auto.

Image

(https://live.staticflickr.com/65535/471 ... bafc_o.jpg)
Alfred
Posts: 294
Joined: Sat Apr 06, 2019 11:30 pm
Location: Kempen

Re: Xantia gespot

Post by Alfred »

Statistisch gezien kan er dan geen enkele andere Xantia meer in die buurt zijn ;)

Zo het verhaal van de statisticus die met een bomgordel in het vliegtuig wilde stappen.
Zijn verklaring was dat hij zonder die gordel niet durfde te vliegen.
Hij redeneerde dat de kans nu nagenoeg nul is dat er een tweede persoon met bomgordel in het toestel zou kunnen zitten :lol:

Mvg. Alfred.
Post Reply