Demontage passagiersairbag
Demontage passagiersairbag
Om vanaf de radio naar de rechter A-stijl te komen voor een DAB+ Raamantenne moet het dashboardkastje of de airbag tijdelijk worden gedemonteerd. De vraag om instructies voor het dashboardkastje geeft niet zo veel respons, is er iemand die uit de doeken kan doen hoe ik de passagiersairbag demonteer?
Re: Demontage passagiersairbag
Volgens dit verhaal is het een kwestie van alle torxjes aan de onderzijde loshalen.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Re: Demontage passagiersairbag
Het dashboardkastje demonteren is veel makkelijker. Die airbag heb ik (bij een t1!) wel eens geprobeerd te demonteren maar dat is me niet gelukt. Hij zat vast met heel veel rare bouten en moeren. Kan me onder andere een soort driehoekige moeren herinneren. En dan te bedenken dat ik dat dashboard helemaal los had liggen...
Bedenk wel dat die kant van het dashboard bij een t2 heel anders is, maar ook bij een t2 zal het dashboardkastje gewoon met een paar torxjes vastzitten en de airbag (hopelijk) met wat meer dan alleen dat.
Bedenk wel dat die kant van het dashboard bij een t2 heel anders is, maar ook bij een t2 zal het dashboardkastje gewoon met een paar torxjes vastzitten en de airbag (hopelijk) met wat meer dan alleen dat.