Verdorie Rob, wil je me blut hebben of zo? Ik word wel heel erg hebberig van die v6...hij staat er wel een heel stuk beter bij dan die van mij, al is het maar om de lak. En het is veel minder werk om deze op de weg te krijgen. Maar hij is (gelukkig?) niet Vert Véga. Ik ga toch maar voor mijn eigen
Herkenbaar gevoel Feije Stiekem wilde ik mijn eigen collectie ook wel uitbreiden met een type 1 Activa V6 echter heb ik nog steeds niet de financiële middelen om dat te realiseren anders had ik wellicht even de moeite genomen om de auto te bezichtigen aangezien de eigenaar slechts 20 km van mij vandaan woont.
Dat is goed aan de prijs, vraag is of hij daar ook daadwerkelijk is voor weggegaan...
Een auto in mooie/goede staat zonder achterstallig onderhoud mag wel een prijs hebben, als je weet dat ik mijn TCT break voor 600,- heb gekocht en ziet wat er nu in steekt had ik beter die mooie goed onderhoudenTCT break gekocht die destijds voor 4500,- te koop stond.
Een Activa bij kopen zal toch niet voor direct zijn , dan zou ik wel een CX moeten weg doen
Ik denk het niet, TRXke.
Je gaat nergens een TCT break vinden die in zo'n perfecte staat is als dat de jouwe nu is
Die van 4500,- zal er ook voor onder hebben gedaan.
Het is een bekende in de Citroen ( cx ) wereld die de auto verkoopt, dus gewoon ff bellen , ze kan vast en zeker duidelijk maken welke leiding het precies betreft ....
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera