Xantia TCT Break 1997 te koop aangeboden, veel nieuw!

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
Post Reply
TcTBreak97
Posts: 1
Joined: Wed Nov 06, 2019 7:33 pm

Xantia TCT Break 1997 te koop aangeboden, veel nieuw!

Post by TcTBreak97 »

De meesten zullen deze TCT Break wel kennen van het oude Xantia Forum onder de naam Toit plat.
Ik heb de afgelopen jaren veel posts gemaakt over alles wat ik heb gedaan/ heb laten doen aan de Xantia.
De Xantia is in mijn bezit sinds 04-2006 en heb hem overgenomen van de Citroen monteur, hij heeft hem destijds van de eerste eigenaar overgenomen.
Mijn doel was om de auto nog jaren in mijn bezit te hebben. Daarom is de auto altijd goed onderhouden. Hieronder een lijst van alle werkzaamheden:

nieuw luchtfilter
nieuwe bougies
nieuwe Total olie en filter
alle riemen vervangen (incl. distributieriem!!!)
nieuwe waterpomp
nieuwe handremkabel/ remslangen voor
nieuwe lagers aandrijfas/ stuurkogel/ ondersteunende askoppeling/ wielnaaf/ ashoes LV (* nieuwe onderdelen voor RV ook in bezit)
nieuwe interieurventilator
recent: schijven en remblokken voor/ achter vernieuwd, z.g.a.n. stuurwiel en airco computer (beide zeldzaam) op de kop getikt.
recent: Alcantara delen interieur vervangen.
recent: scharnier portier bestuurder gelast
05-2019: airco gevuld
in het voorjaar is de auto door een spuiter helemaal strak gemaakt en opnieuw in de originele kleur gespoten. Hierbij is er een nieuwe dakantenne op gekomen en zijn de deuren van RVS sierstrips voorzien (blijven mooi!)

Image20190915_162725(0) by Egbert de Jong, on Flickr

Image20190915_162606 by Egbert de Jong, on Flickr

Vraagprijs: 2950

Image20190915_162837 by Egbert de Jong, on Flickr

Image20190915_161751 by Egbert de Jong, on Flickr

Image20190915_162049 by Egbert de Jong, on Flickr

Heb je altijd de wens gehad om nog eens een zeldzame TCT Break te bezitten? Deze unieke Xantia zoekt een nieuwe liefhebber! Een auto die bij netjes onderhoud de komende jaren alleen maar meer waard kan worden (kijk maar eens naar de BX en XM)

Mail me voor meer informatie: egbertdejong1971@gmail.com
Post Reply