Ook pech, geslipt

Alles wat niet in de andere categorieen past.
Lbarré
Posts: 161
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: Ook pech, geslipt

Post by Lbarré »

Had ook al gedacht, na enkele problemen, m'n Xantia te vervangen, maar kan dit echt niet doen ;)
Alles weer in orde zetten of laten zetten. Wel goede hersteller vinden. Maar eenmaal je ermee begint, doe je verder 8-)
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Ook pech, geslipt

Post by KarelE »

TRSarno wrote: Sun Jan 26, 2020 1:00 amPB gestuurd.....
Pb terug gestuurd
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Ook pech, geslipt

Post by bthomas »

Ik heb wel belangstelling voor die trekhaak als je die nog hebt.
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Ook pech, geslipt

Post by KarelE »

Die zit er nog onder. Ik ga de auto woensdag of donderdag 'inruilen', dus hij moet er voordien uit.

50. euro

De wielen ook 50 euro.

Je mag hem in zijn geheel ook overnemen voor 100 euro, dan moet-ie woensdag of donderdag worden overgeschreven. Als je hem ergens buiten de openbare weg kwijt kunt heb je aan een eendagsverzekering genoeg en kan je hem schorsen. Als alternatief rijd je hem nog op mijn verzekering naar jouw adres, schrijven we hem over en schors je hem direct. Dan kan je alles rustig uitbouwen. Voordeel, als je de tekhaak uitbouwt kan je gelijk de PDC uitbouwen. Die is ook nog maar 2 maanden oud.

De hoedenplank is vergeven aan Feije

Met vriendelijke groet,

Karel Engel
User avatar
TRSarno
Posts: 108
Joined: Sun Apr 21, 2019 12:51 pm

Re: Ook pech, geslipt

Post by TRSarno »

Jammer dat het zo kort dag is..... Ik kan helaas de auto niet kwijt en heb ook geen wielen om te ruilen... :(
Xantia 2.0i Aut. Exclusive + winterpakket (koplampsproeiers + verw. stoelen) Image
User avatar
Feije
Posts: 1018
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Ook pech, geslipt

Post by Feije »

Kun je niet ergens wielen van een c4 of vroege c5 of zo slopen? Gewoon steelies, passen op de Xantia.
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Ook pech, geslipt

Post by KarelE »

voor 50 euro extra gooi ik er een stalen wielenset van de C5 onder. Daar ziten winterbanden op, die wilde ik nogv via MP verkopen. Maar dat deze LM velgen bewaard blijven vind ik leuker. De banden om de Xantia LM velgen zijn overigens nog prima!

Moet je alleen nog voor drie wielen 12 andere wielbouten regelen, ik heb er maar 4 voor de reserveband..
KarelE
Posts: 42
Joined: Sun Oct 06, 2019 2:19 pm
Location: Groene Hart

Re: Ook pech, geslipt

Post by KarelE »

bthomas wil de hele auto overnemen. Als ik er met hem uitkom denk ik dat je de wielen even met hem moet kortsluiten. Het zorgt er in ieder geval voor dat er meer tijd is.....
Post Reply