spambot

Regels, conventies, alles wat met het forum zelf te maken heeft
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: spambot

Post by henkr »

Liquide Hydraulique Minéral, de enige echte! :lol:
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: spambot

Post by Breeze »

Ja en LHM is alleen LHM als er Total op staat, toch?

Jammer toch dat het oude forum dood is. Daar stond een mooie verhandeling over de vergelijking LHM <──> HGB. Met een onwillige Activa eigenaar, die het absoluut onnodig vond om de achterremleiding te bleeden.

Omdat ik nooit wat weggooi heb ik zulk soort verhalen bewaard. Ook de meeste foto's en de "Persoonlijke Verhalen" heb ik allemaal nog. Als er belangstelling voor is kan ik die weer op het forum gooien.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: spambot

Post by Feije »

Lijkt mij geweldig om veel van die dingen hier weer terug te zien! Dan hebben we een heel groot deel van de waarde en info van het oude forum weer terug!
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: spambot

Post by H@ns »

Breeze wrote: Sat Dec 21, 2019 12:30 am De afkorting GHB staat voor gamma-hydroxyboterzuur.
De afkorting HGB staat voor Hyken Glacial Blue (sommige mensen zeggen dat dat veul beter is dan LHM, wat is dat eigenlijk?)

Adri
AKA Smurfenolie toch?
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: spambot

Post by Breeze »

Kijk maar in mijn onderschrift.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: spambot

Post by Menno »

Hoor dat activeren niet meer automatisch gebeurt, ... goede beslissing :clap:
Echter krijg ik ook links en rechts te horen, dat het activeren van rechtmatige leden nu wel héél erg lang duurt :lol:


FF ter info ;)
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: spambot

Post by bthomas »

Bedankt voor het berichtje, ik had het anders niet geweten.

We hebben besloten dat er nu wel genoeg mensen zijn en hebben dus het registreren onmogelijk gemaakt.

Nee hoor, da's natuurlijk onzin. Arno heeft ingesteld dat je een vraag moet beantwoorden om inschrijfautomaten te dwarsbomen. Misschien hebben de nieuwe leden zich daar vergist? Het antwoord moet simpelweg xantia zijn. Ik heb net 2 accounts aangemaakt en dat ging zonder problemen. Ik heb ze ook weer weggegooid.
User avatar
Menno
Posts: 527
Joined: Sat Apr 20, 2019 8:47 am
Location: 033

Re: spambot

Post by Menno »

Ok, zal het doorgeven ...
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend (.•\=/•.)
Citroën DS3 1.2 So Chic EAT6 2015 Bleu Encre
Citroën Cactus 1.2 Shine EAT6 2019 Noir Obsidien
User avatar
Rene
Posts: 7
Joined: Mon Jan 06, 2020 3:25 pm

Re: spambot

Post by Rene »

Menno wrote: Tue Jan 07, 2020 1:43 pm Hoor dat activeren niet meer automatisch gebeurt, ... goede beslissing :clap:
Echter krijg ik ook links en rechts te horen, dat het activeren van rechtmatige leden nu wel héél erg lang duurt :lol:


FF ter info ;)
Ik zie net dat je zelf via de e-mail moet activeren. :oops:
C5 Berline Sable Langrune 2005
Honda CBF 1000i 2007
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: spambot

Post by H@ns »

Dat is op veel forums tegenwoordig een hele normale procedure.

Ik neem aan dat je het antwoord “xantia” hebt ingesteld als hoofdletter ongevoelig? Ik kan me voorstellen dat veel mensen het met een hoofdletter willen laten beginnen. Sommige browsers of OS’en doen dit ook automatisch bij formulier velden
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
Post Reply