De 1.8i 16v Break van TRXke

Maak hier een Topic van je eigen Xantia m.b.t. aanpassingen,nieuwe aankopen, problemen of restauratie etc.
Lbarré
Posts: 159
Joined: Tue Jun 18, 2019 8:56 pm
Location: België

Re: De 1.8i 16v Break van TRXke

Post by Lbarré »

En jammer is ook dat er nu bij overname van een wagen in België een belasting op in verkeersstelling moet betaald worden en dan tevens ook nog de jaarlijkse verkeersbelasting. Totaal bedrag daarvan is vaak ook meestal hoger dan de waarde die je nog van de Xantia kan krijgen :oops: :cry:
User avatar
TRXke
Posts: 83
Joined: Sat Apr 20, 2019 1:17 pm

Re: De 1.8i 16v Break van TRXke

Post by TRXke »

Voor de 1.8i 16v gaat dat nog meevallen als je als liefhebber kiest voor een Xantia, niet als je gewoon goedkoop een oude auto wil rijden.
Maar voor de 2.0i TCT is het als liefhebber ook erg duur, misschien te doen als het je enige hobby wagen is, wat dus voor mij niet het geval is.

De 1.8i 16v was mijn dagelijkse wagen tot ik 2j terug een C5 kocht, nu rijd mijn broer de Xantia nog maar aangezien hij verder geen wagen heeft en de toegang tot de LEZ eind dit jaar ophoud moet de Xantia plaats maken voor een C5.

Die 2de C5 break is er bij toeval al veel vroeger gekomen dan voorzien, die staat dus al klaar in de vorm van een PH2 2.0i 16V Exclusive met zwart leer en tal van optie's zoals meedraaiend Xenon navi enz.

Dus de Xantia zoekt een nieuwe eigenaar in de vorm van een echte liefhebber die de wagen ook nog langere tijd wil rijden.
Post Reply