Xantia Activa

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
Post Reply
douwe480
Posts: 9
Joined: Fri Sep 30, 2022 4:35 pm

Xantia Activa

Post by douwe480 »

Hallo!

Na ongeveer een half jaar van de Xantia genoten te hebben, heb ik hem om financiële redenen toch te koop gezet. Hij staat onder andere op Marktplaats en Autoscout;

https://link.marktplaats.nl/m1997703398
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-1f0d ... 2d0c89c529

Als iemand op het Forum interesse heeft, dan kan er gerust wat van de prijs af. Ik vond het lastig om een goede inschatting te maken, aangezien er in Europa weinig Activa's / TCT's te koop staan, er zit nog wat ruimte in de prijs eventueel

Het grote nadeel van een half jaar Xantia rijden is dat alle andere auto's qua comfort me nu bijna tegenvallen. Ik heb nu met mijn vriendin (vrijwel zeker) een Fiat Panda gekocht uit 2014 voor de kilometers, daarnaast gaat mijn Volvo 480 donderdag voor APK nadat ik die opgeknapt heb het afgelopen half jaar.

Ik heb niet veel gepost, maar ik heb zeker meegelezen en ook informatie van het Forum benut, waarvoor veel dank.

Ik weet 1 ding vrij zeker; ooit komt er weer een hydropneumaat in mijn wagenpark :D
User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 233
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Xantia Activa

Post by Stars_Falling_93 »

Jammer om te horen dat de Activa gaat! Maar drie auto's wordt ook wel wat veel. Leuk dat het zo'n positieve ervaring was! Hoe zeggen de Engelsen dat ook alweer? Once driven, forever smitten.
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Xantia Activa

Post by H@ns »

jammer dat het geen automaat is!!!
En ook wel jammer van die schade en en die roestige Heuliez hoek! verder wel een nette auto maar wellicht wat scherp geprijsd?!!
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
douwe480
Posts: 9
Joined: Fri Sep 30, 2022 4:35 pm

Re: Xantia Activa

Post by douwe480 »

H@ns wrote: Sun Jul 23, 2023 9:22 pm jammer dat het geen automaat is!!!
En ook wel jammer van die schade en en die roestige Heuliez hoek! verder wel een nette auto maar wellicht wat scherp geprijsd?!!
Tsja, een handbak past beter bij dit type auto naar mijn mening. Sportief, dus lekker schakelen. A

Hij staat er nu denk ik een goede 2 weken online, en een week voor 1998 maar helaas nog geen enkele concrete koper. De prijs is laag omdat ik er wel vrij snel vanaf hoop te zijn, vanwege de maandlasten.

Andere optie is natuurlijk om hem te schorsen, te stallen en als er financieel wat meer mogelijk is weer lekker rijden. Maar ik kijk eerst even hoe het loopt
Post Reply