Binnenkort in dit theater.
Adri
Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Tijdens mijn korte testperiode vonden de grootste veranderingen o.i.v LHM plaats gedurende de eerste 24 uur dus ik kan je van harte aanbevelen alles vooral in die periode goed te observeren.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Dit zijn de ingrediënten voor het onderzoek:
De 5 corpus delicti, voldoende HGB, een digitale schuifmaat, boortje 4 en 5,5 mm en de precisieweegschaal van mw Breeze.
En hier de nulmeting:
Het meten van de uitwendige diameter van een flexibel materiaal is niet gemakkelijk, dus die diameter is niet meer dan een indikatie.
De inwendige diameter is net zo moeilijk, dus ik heb daarvoor het (on)gemak van het penetreren met boortje 4 gebruikt (no pun intended). De onderste twee 4 mm slangen zijn duidelijk ietsje krapper dan de eerste twee en dat is aangegeven met een minnetje achter de 4.
Als er kritiek (liefst konstuktieve) of opmerkingen zijn, dan hoor ik dat graag. Zo niet dan start de proef.
Adri
De 5 corpus delicti, voldoende HGB, een digitale schuifmaat, boortje 4 en 5,5 mm en de precisieweegschaal van mw Breeze.
En hier de nulmeting:
Het meten van de uitwendige diameter van een flexibel materiaal is niet gemakkelijk, dus die diameter is niet meer dan een indikatie.
De inwendige diameter is net zo moeilijk, dus ik heb daarvoor het (on)gemak van het penetreren met boortje 4 gebruikt (no pun intended). De onderste twee 4 mm slangen zijn duidelijk ietsje krapper dan de eerste twee en dat is aangegeven met een minnetje achter de 4.
Als er kritiek (liefst konstuktieve) of opmerkingen zijn, dan hoor ik dat graag. Zo niet dan start de proef.
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Lijkt me een goed startpunt.
Benieuwd naar de resultaten
Groet,
JW
Benieuwd naar de resultaten
Groet,
JW
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Twee opmerkingen zeer waarschijnlijk ten overvloede:
1. De onderste is gewoon LHM slang voor een DS hoor, dus geen LHN.
2. Je gebruikt toch wel de achterkant (niet snijdende kant) van de boortjes zodat er geen sprake is van verspanende bewerking ?
1. De onderste is gewoon LHM slang voor een DS hoor, dus geen LHN.
2. Je gebruikt toch wel de achterkant (niet snijdende kant) van de boortjes zodat er geen sprake is van verspanende bewerking ?
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Tja, ik heb altijd moeite om briefjes van medisch geschoolde personen te lezen. Maar nu je het zegt, ja het zou ook LHM-DS kunnen zijn.
Goeie tip voor die boortjes. Ik was juist van plan om mijn nieuwe akku-boormasjien ermee uit te proberen.
Geheel herziene nul-form:
Nou moet ik alleen nog moed en tijd verzamelen.
Adri
Goeie tip voor die boortjes. Ik was juist van plan om mijn nieuwe akku-boormasjien ermee uit te proberen.
Geheel herziene nul-form:
Nou moet ik alleen nog moed en tijd verzamelen.
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Des te meer respect moet je hebben voor apothekers waar je (bijna) altijd de juiste pillen meekrijgt.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
De eerste meting. Na het vissen van het proefstukje uit de vissekom gevuld met HGB, maak ik dat zo goed mogelijk droog, alvorens te meten.
Wordt vervolgd.
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Dat gaat dus best wel snel in een heel korte tijd!
Heb net de Xantia weer even op de brug gezet om vervolgens te zien dat de combinatie LHM-siliconen rood kennelijk stabiliseert op 11mm, mogelijk door de textiel inlaag? en een heel licht vettige buitenzijde.
Verder: zouden beide vloeistoffen ook een soort van emulgator bevatten? De HGB is sowieso bedoeld voor extreem lage temperaturen en een waterdruppel kan in veel toepassingen dramatische gevolgen hebben bij bevriezing.
Heb net de Xantia weer even op de brug gezet om vervolgens te zien dat de combinatie LHM-siliconen rood kennelijk stabiliseert op 11mm, mogelijk door de textiel inlaag? en een heel licht vettige buitenzijde.
Verder: zouden beide vloeistoffen ook een soort van emulgator bevatten? De HGB is sowieso bedoeld voor extreem lage temperaturen en een waterdruppel kan in veel toepassingen dramatische gevolgen hebben bij bevriezing.
"La meilleure voiture française jamais construite"
Re: Het gedrag van diverse (kunst)stoffen in Hyken Glacial Blue
Wat voor materiaal is dat "rubber", dat je op de een na laatste plaats hebt staan?
Groet,
JW
Groet,
JW