En tot mijn grote ergernis is het de HD leiding die van de pomp naar de drukregelaar/accumulator loopt. In mijn geval is dat niet de standaard 3,7mm metalen leiding maar een flexibele, geharnaste leiding zoals in deze afbeelding:
Volgens een afbeelding die op internet vond zou het deze leiding (nr. 9) met bijbehorend onderdeelnummer moeten zijn (uiteraard NFP)
Ik heb zo'n beetje heel het weekeinde, heel het internet afgezocht maar ik kan dit onderdeel nergens vinden

In mijn Xantia onderdelen bak heb ik nog wel deze variant liggen:
Probleem daarmee is dat die net een ander bochtenverloop heeft. Qua lengte komt hij wel overeen dus met wat buigwerk zou ik die wel passend kunnen krijgen. Maar dan dient zich een ander probleem aan:
De schroefdraad van het deel wat op de drukregelaar moet komen is net wat fijner dan die flexibele slang die er nu op zit (wel dezelfde diameter)
Verder heb ik alle originele PSA rubber ringen en pakkingringen liggen om alles te monteren maarja; die schroefdraad...
En nu de vragen:
1- weet iemand een adres waar ik die flexibele slang kan krijgen of heeft iemand er nog eentje liggen?
2- zo niet, heeft iemand nog andere ideeën hoe ik bijvoorbeeld die metalen leiding of een alternatief kan gebruiken? reparatieset o.i.d?
3- elke andere optie om dit op te lossen