Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Alles wat niet in de andere categorieen past.
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by H@ns »

JW-C5 wrote: Wed Sep 29, 2021 3:44 pm Er mogen dan nu grapjes gemaakt worden.

Maar intussen is TRXke wel verdwenen, voor mij nog altijd volstrekt onduidelijk waarom.
Zo te zien leest hij ook niet meer mee, hij heeft in elk geval niet meer ingelogd na donderdag j.l.

Groet,
JW
De eerlijkheid gebied te zeggen dat dit soort zaken zelden één enkele oorzaak hebben. Ik bedoel dat hetzij de opmerking van Henk, danwel de reactie van JW op de vraag naar een VIN nr. de trigger is geweest voor een reactie die feitelijk voortkomt uit een persoonlijke situatie van stress en spanning die al enige tijd woekert en sluimert.
Ik denk dat we allemaal wel eens in zo'n situatie hebben gezeten en ikzelf zit er op het moment ook middenin.

Het is te hopen dat TRXke na een afkoelperiode gewoon weer terugkeert hier. Het bloed kruipt waar... En inderdaad JW; het is onduidelijk wat nu precies die trigger is geweest maar ga er maar van uit dat de werkelijke oorzaak wat dieper ligt.
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Breeze
Posts: 943
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by Breeze »

Weet nog precies waar ik was toen ik het hoorde die novemberdag in ‘63. Dat maakt me ook een beetje medeschuldig, toch?

Adri

Ernstig OT alert.
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by henkr »

We hebben nog zoiets als het café, wat vroeger (toen ik nog jong was) Adri's geraniumkas heette :D , gaan we daar toch gewoon verder?
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by H@ns »

En vergeet vooral niet op de afbeelding te klikken....

Image
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by henkr »

De gelijkenis is treffend! :lol: :lol: :thumbup:
"La meilleure voiture française jamais construite"
Tato
Posts: 84
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by Tato »

:mad: Waldorff: Willen de heren dit draadje niet vervuilen! :lol:
Grtz,

Maurice
Post Reply