Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Alles wat niet in de andere categorieen past.
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by H@ns »

Sorry Feije ik heb enorm veel respect voor je kennis en passie voor Citroën in het algemeen en de Xantia in het bijzonder! Laat dat duidelijk zijn.
Maar je werpt je nu een beetje op als spreekbuis voor TRXke en daarbij blijf je erg vaag in je standpunt(of in het standpunt van degene die je meent te vertegenwoordigen).

Ik proef enige wrevel in je woorden. En zolang dat niet duidelijk uitgesproken wordt denk ik dat dit kleine probleem niet opgelost gaat worden hier.

Beter is jezelf gewoon te uiten in duidelijke woorden (uiteraard met inachtneming van de regels der beleefdheid;) ) zodat iedereen ook oprecht terug kan reageren.
Dat is misschien lastig maar daarmee praat je veel sneller dingen uit. En misschien zijn er wel mensen die zich helemaal kunnen vinden in je argumenten (of de argumenten van degene die je vertegenwoordigd) In elk geval is dat beter dan om de hete brij heen te blijven draaien denk ik. Just my two cents ;)

Voor de goede orde: dit is niet tegen jou persoonlijk gericht! In tegendeel. Maar soms moet je gewoon even zaken bij de naam noemen toch?
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by Feije »

Ik ben het met je eens hoor! Ik vind het alleen ook lastig omdat het voor mij voelt alsof ik dingen voor TRXke invul. Ik schrijf op wat ik meen te begrijpen van wat hij gezegd heeft en probeer zijn gedachtegang duidelijk te krijgen. Dat was makkelijk geweest als ik van dezelfde dingen ook last zou hebben, maar dat is niet zo. Ik probeer het me alleen maar voor te stellen en kan de voorstelling die ik nu heb gemaakt op zich wel begrijpen - áls die klopt.

Ik heb wel contact met TRXke, maar vertegenwoordig alleen mezelf. Ik ga hier ook niet iets roepen waar ik niet achter sta ;). Misschien is speculeren in een poging om duidelijkheid te krijgen dan ook niet echt het verstandigst, omdat er nooit echt iets concreets uit zal komen.

H@ns wrote: Tue Sep 28, 2021 11:23 pmSorry Feije ik heb enorm veel respect voor je kennis en passie voor Citroën in het algemeen en de Xantia in het bijzonder!
Dankjewel! :)
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by H@ns »

:mrgreen: Ach weet je wat het is Feije; de meeste mensen hier zijn al best gesetteld en gevestigd. Daarmee wil ik niemand tekort doen. Maar een beetje spirit en strijdlust is wat dit forum af en toe nodig heeft denk ik.

Ik lees met heel veel plezier jouw verslagen over diverse wagens En ik kik altijd uit naar de bijna wekelijkse post van Rob die echt een soort journaal hier op het forum onderhoudt.
Misschien moeten we een soort redactie voorstellen, leden die het forum levendig houden…. (En dan mogen Henk en Adri niet mee doen :lol: ) maar wel reageren :mrgreen:
Anders wordt het ook maar saai he ;) ;)

Grapje hê mannen!
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by henkr »

Even een open deur intrappen omdat het wellicht niet voor iedereen duidelijk was:
Ik heb een diep respect voor Adri en neem aan dat dit wederzijds is.
(@Adri: mocht dit laatste niet het geval zijn zeg dat dan alsjeblieft niet hier op het forum) :lol:
We zijn beiden begiftigd met een forse dosis vaak negatieve humor waardoor we elkaar hier op het forum even zo vaak ogenschijnlijk grenzeloos kunnen (excusez le mot) afzeiken.
Laat het dus duidelijk zijn dat dit pure kolder is en juist bedoeld om de stemming er in te houden en wat mij betreft lukt dat ook heel aardig. :D

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by H@ns »

Dat was al wel duidelijk hoor Henk :D
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Breeze
Posts: 944
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by Breeze »

Hoho, Henk is de schuld van alles en mocht je vinden dat dit laatste niet het geval is zeg dat dan alsjeblieft niet hier op het forum.

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by Feije »

Adri geeft meteen een uitstekend voorbeeld :P.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by henkr »

Helemaal begrepen Adri, zal het nooit meer doen! :lol:

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
JW-C5
Posts: 348
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by JW-C5 »

Er mogen dan nu grapjes gemaakt worden.

Maar intussen is TRXke wel verdwenen, voor mij nog altijd volstrekt onduidelijk waarom.
Zo te zien leest hij ook niet meer mee, hij heeft in elk geval niet meer ingelogd na donderdag j.l.

Groet,
JW
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Onderdeelnummer stuurhuisleiding X2 1.9TD

Post by henkr »

Breeze wrote: Wed Sep 29, 2021 1:48 pm Hoho, Henk is de schuld van alles.
Het is i.i.g. wel waar, ik verwacht al jaren de FBI aan de deur met de vraag waar ik me bevond op 22-11-'63, met een beetje pech pakken ze me daar ook nog voor. :(

@JW-C5: Ik kan er niet anders van maken dan dat mijn opmerking over zoeken in servicebox zonder VIN hem in 't verkeerde keelgat geschoten is, evengoed blijft het jammer dat dit als een persoonlijk verwijt aangemerkt wordt, dat was zeker niet de bedoeling.

Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply