m'n ex
m'n ex
Jongens, droevig nieuws: mijn ex Xantia heeft het begeven en zich begeven naar de Filistijnen. Haar bollen waren op ('k zag haar voorbijhuppelen); een poging om de nieuwe eigenaar aan verse bollen te helpen hielp niet. Afijn, hij kocht de auto voor een prikje als noodoplossing voor enkele maanden en hij heeft haar 3 jaar bij zich gehouden en bij 4,5 ton als economisch compleet loss vervangen door nieuw blik. Waar het stoffelijk overschot geborgen is, weet ik niet. De Filistijnen bevragen? Of neen, wil ik het wel weten?
ex 2xAmi6,3xAmi8,LNA,Visa,GSA,BX,en XantiaHDi110; nu C3AC
Re: m'n ex
Triest verhaal Luk! Onvoorstelbaar, om een paar bollen naar de sloop
Groet Henk
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
Zo vergaat het met ‘s werelds glorie.
Je hebt toch wel die unieke wieldoppen gered?
Adri
Je hebt toch wel die unieke wieldoppen gered?
Adri
Kia Ceed Break 1,6 GDi PHEV DynamicPlusLine
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Die doppen zijn waarschijnlijk meer waard dan de complete Xantia, en erg gezocht onder XM rijders, zeker als ze netjes zijn ….
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Ach dat is voor mij een makkie sinds ik de Avonturen van Kapitein Rob las. In het derde deel, "Het pinguïnland van prof. Lupardi" komt deze scene voor:
Gloria, Salvator, Praedo, voor mij allemaal gesneden (ontbijt)koek.
Adri
Gloria, Salvator, Praedo, voor mij allemaal gesneden (ontbijt)koek.
Adri
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Toch wat potjes latijn, zo te lezen. Maar ja, van een HBS'er mag je ook niet meer verwachten
Als je Ollie B. ook gelezen had, zou je "sic transit gloria mundi" wellicht opgepikt hebben
Groet,
JW
Als je Ollie B. ook gelezen had, zou je "sic transit gloria mundi" wellicht opgepikt hebben
Groet,
JW
Hoho, niet zomaar een HBS hé. De gemeentelijke Hogere Burger School met 5-jarige cursus A en B aan de Catharijnesingel. En met als leerlingen o.a. de omroepcoryfeeën Philip Freriks, Marijn de Koning en Henk van Hoorn. Met Henkie heb ik zelfs eindexamen gedaan.
Adri
P.S. 1 Had graag het Gym gedaan, maar voor mijn ouders was de HBS al heel wat.
P.S. 2 Wat moet Luk nu wel niet denken van deze zig-zag?
Adri
P.S. 1 Had graag het Gym gedaan, maar voor mijn ouders was de HBS al heel wat.
P.S. 2 Wat moet Luk nu wel niet denken van deze zig-zag?
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen
Die bedoelde ik dus, hier ook met HBS-BJW-C5 wrote: ↑Thu Aug 19, 2021 12:23 am Toch wat potjes latijn, zo te lezen. Maar ja, van een HBS'er mag je ook niet meer verwachten
Groet,
JW
Deze uitdrukking is trouwens ook meerdere keren gebruikt onder de afbeelding van een sloper in het Citroën ID/DS-clubblad.
Daarop voortbordurend kan je je afvragen of de juiste uitdrukking "Ken uw klassieken" dan wel "Ken uw klassiekers" zou moeten zijn.
Groet Henk
"La meilleure voiture française jamais construite"
De fijne nuance van Glorie, Redder en Vernietiger van de Wereld is kennelijk niet overgekomen.
Adri
Alle toeters & bellen
Alle toeters & bellen