Te koop: Xantia Exclusive Break 2.0l VERKOCHT

Auto's, onderdelen, accessoires, ...
Post Reply
Xarjen
Posts: 2
Joined: Fri Apr 09, 2021 1:00 pm

Te koop: Xantia Exclusive Break 2.0l VERKOCHT

Post by Xarjen »

Ik heb deze Xantia al jaren als 2e auto, naar grote tevredenheid (rijdt heerlijk, en met de 2l motor trekt ie ook lekker op). Maar mijn vrouw & ik verwachten in de toekomst veel te kunnen thuiswerken, en daarmee kunnen we de kosten van 2 auto's niet meer rechtvaardigen. Ik hoop vooral dat ik iemand kan vinden die er plezier aan kan beleven, en heb niet de illusie dat ik ie nog veel oplevert, dus prijs = T.E.A.B.

Basisgegevens:
Model: type 2, Xantia Break Exclusive 2.0l
Bouwjaar: 1998
Kenteken: TL-GG-76
Kleur: Rood metallic (officieel: Nacre D'enfer)
Kilometerstand: 170 000
Vervaldatum APK: 27-05-2021
Kenmerken: Automaat, benzine, trekhaak, airco, incl. 4 winterbanden op velg, interieur = grijze stof.

Algemene staat: Motor + automaat lopen soepel. Vering/hydrauliek/veerbollen werken goed. Auto heeft nooit grote schade gehad, en er zijn geen structurele gebreken bekend. Maar zie verderop voor een paar aandachtspunten.

Historie: Altijd in de familie geweenst. Eerst gebruikt door mijn grootouders voor vakanties (onderhoud door de merkdealer), korte tijd door mijn ouders, en vanaf 2014 door mij (onderhoud de afgelopen jaren door Citro-Classique in Borculo). Altijd rookvrij geweest.

Noemenswaardige aandachtspunten:
- Recent schade aan de rechterkoplamp veroorzaakt door een onhandige interactie met een boomtak op een parkeerplaats. Glas is gebroken, lichte beschadiging aan trim/bumper er direct onder. Zal gefixt moeten worden voor de aankomende APK.
- Spatbord linksachter is enkele jaren terug deels vervangen vwg roest (beruchte plek), deel van het paneel vervangen door een identiek stuk uit een sloopauto. Laswerk door Citro-Classique, gelakt door mijzelf in de juiste kleur. Is alleen van dichtbij te zien.
- Bestuurdersstoel is vervangen door een exemplaar uit een sloopauto, met een iets lichtere kleur stof.
- CD-Autoradio van Sony, werkt maar heeft z'n beste tijd gehad (display backlight stuk).

Eventueel kan ik meer informatie en/of foto's toevoegen, maar dat doe ik alleen als iemand mogelijk geïnteresseerd is.

Komen kijken/proefritje maken kan ook, ik woon in Haaksbergen.

Mocht iemand weten buiten dit forum die geïnteresseerd is dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Last edited by Xarjen on Fri May 14, 2021 12:38 pm, edited 1 time in total.
Xarjen
Posts: 2
Joined: Fri Apr 09, 2021 1:00 pm

Re: Te koop: Xantia Exclusive Break 2.0l

Post by Xarjen »

Inmiddels verkocht.
Post Reply