De EX'en van Tato

Maak hier een Topic van je eigen Xantia m.b.t. aanpassingen,nieuwe aankopen, problemen of restauratie etc.
Post Reply
Tato
Posts: 85
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

De EX'en van Tato

Post by Tato »

Hallo allemaal,

Een beetje vreemd om weer op een Xantia specifiek forum te zitten.
Veel namen van het Xantiaclub forum zie ik hier ook weer.

Momenteel rij ik geen Xantia meer. Na de 1.8 8V berline ph1 en de 2.0 16V break ph2 rij ik nu al vier jaar in een Xsara 1.4 berline ph2.
Ik volg het Citroen-forum/Xsara topic. Merkbaar veel minder actief dan het Xantiaforum.

Ik zal niet zoveel aanwezig zijn zoals de die-hards hier maar af en toe zal ik wel eens kijken. :D

Groeten,
Maurice
Grtz,

Maurice
User avatar
Breeze
Posts: 945
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: De EX'en van Tato

Post by Breeze »

Dacht even dat je een boekje ging open doen over (al je) exen.
Maar welkom terug. Was jij ook niet aanwezig op Xantiameetings?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
Tato
Posts: 85
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

Re: De EX'en van Tato

Post by Tato »

De meeting op de Posbank bij Rheden een paar jaar terug inderdaad. En een meeting in Xanten waar we wat laat waren en alleen Henk nog niet vertrokken was.
Grtz,

Maurice
User avatar
Citrobenz
Posts: 34
Joined: Mon Apr 22, 2019 9:47 am
Location: Steenwijk

Re: De EX'en van Tato

Post by Citrobenz »

Ik heb mijn Xantia na veel wikken en wegen ook weg gedaan in oktober
We hebben voor een wat hogere zit gekozen ;) een Xsara Picasso
Mijn Xantia verkocht aan Enting in Zwarsluis, ik denk dan komt hij vast wel wee bij een liefhebber.

Blijf nog wel op dit forum rondkijken hoor ;)
Groet van Henk uit Steenwijk
Xantia 1.8, 1999
Ami 8, 1978
Tato
Posts: 85
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

Re: De EX'en van Tato

Post by Tato »

De Xsara Picasso heb ik ook naar gekeken, en gereden. Maar na 200 meter ben ik weer omgekeerd naar de garage. Ik vind die dubbele A stijl een ramp. Zicht op auto's van links nvt. Verder heeft de Picasso op alle fronten pluspunten tov de Xsara berline, vooral de handige indeling.

Voorlopig blijf ik wel even rondrijden met deze. Met de Corona perikelen rij ik nog geen 3000 km per jaar. Pas Distributie, waterpomp, lagers, multiriem en vier Michelins laten doen dus voorlopig kan die er wel weer tegenaan.
Grtz,

Maurice
Post Reply