Nieuws en media

Tato
Posts: 85
Joined: Thu Feb 04, 2021 12:43 pm

Re: Nieuws en media

Post by Tato »

Het stukje van autoweek is vooral leuk als je de commentaren leest. Allemaal positief!

Emma is, lijkt mij, weer de zoveelste die graag in de schijnwerpers staat.
Grtz,

Maurice
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Nieuws en media

Post by Feije »

Ik neem aan dat de laatste zin meer iets zou moeten zijn in de trant van "Maar de jongere generatie kent Emma zonder twijfel." Mocht dat kloppen, dan word ik inmiddels blijkbaar onder de oudere generatie geschaard. Lekker dan. Ik ben volgens mij verdorie de jongste op het forum :roll: :lol:.
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Nieuws en media

Post by henkr »

Dat was precies wat ik bedoelde Feije :D
Dat niet even teruglezen van "wat heb ik eigenlijk geschreven" is kennelijk wel van deze tijd, anders verzin je het toch niet om 2x "oudere" te schrijven?
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Stars_Falling_93
Posts: 233
Joined: Thu Nov 25, 2021 1:38 pm
Location: Utrecht

Re: Nieuws en media

Post by Stars_Falling_93 »

Feije wrote: Mon May 16, 2022 9:40 pm Ik neem aan dat de laatste zin meer iets zou moeten zijn in de trant van "Maar de jongere generatie kent Emma zonder twijfel." Mocht dat kloppen, dan word ik inmiddels blijkbaar onder de oudere generatie geschaard. Lekker dan. Ik ben volgens mij verdorie de jongste op het forum :roll: :lol:.
Hier nog een. Ik moest opzoeken wie het is en toen ik de resultaten zag vond ik het wel prima dat ik geen idee had.
bthomas
Posts: 521
Joined: Thu Apr 04, 2019 6:33 pm

Re: Nieuws en media

Post by bthomas »

Ik heb iets gemist kennelijk. Hoe kon een link naar een autoweek artikel over Xantia ineens over een tekst van een showbizz site gaan?
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Nieuws en media

Post by henkr »

Omdat er Nieuws en media boven staat? :D
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
H@ns
Posts: 652
Joined: Tue Jun 25, 2019 12:52 pm
Location: Meuse FR (55)

Re: Nieuws en media

Post by H@ns »

Feije wrote: Mon May 16, 2022 9:40 pm Ik neem aan dat de laatste zin meer iets zou moeten zijn in de trant van "Maar de jongere generatie kent Emma zonder twijfel." Mocht dat kloppen, dan word ik inmiddels blijkbaar onder de oudere generatie geschaard. Lekker dan. Ik ben volgens mij verdorie de jongste op het forum :roll: :lol:.
:lol: Volgens mij ben je inmiddels ingehaald door Stars Failing.
En Rob -van de wekelijkse update in te koop- is meen ik nog net iets jonger dan jullie beide….?

Ikzelf ben 53 (13 volgens mijn vrouw (vanwege kinderachtig gedrag ;) )
In het verleden (bijna) alles gereden wat >> op de neus had Nu: XANTIA 1.8 16V 1999 en C5 Tourer 2.7 HDi V6 2008
User avatar
Breeze
Posts: 944
Joined: Sat Apr 06, 2019 7:00 pm

Re: Nieuws en media

Post by Breeze »

Een poosje geleden hadden we toch al vastgesteld dat Henk en ik hier de oudste kinderen zijn!?

Adri
Xantia Break 3,0 V6 Exclusive Manuelle, Leer, Winterpakket en smurfenolie. ORGA 8646-U7-KPKD
Navigatie: Aaifoon met Google Maps en Waze
Spritmonitor: Image
User avatar
JW-C5
Posts: 348
Joined: Mon Jun 17, 2019 11:06 am

Re: Nieuws en media

Post by JW-C5 »

Ik laat jullie graag voorgaan, in/bij het kind(s) worden :lol:

Groet,
JW
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Nieuws en media

Post by henkr »

Net als H@ns wordt mij ook nog regelmatig puberaal gedrag verweten. :lol:
"La meilleure voiture française jamais construite"
Post Reply