Feijes Activa v6

Maak hier een Topic van je eigen Xantia m.b.t. aanpassingen,nieuwe aankopen, problemen of restauratie etc.
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by Feije »

Of je gooit de tank vol :P. Maar ja, dat is bij een dramatische uitslag van de keuring dan weer zonde. Gefeliciteerd!
User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by citroen23 »

Dankje !! Back on topic dan maar weer ;) Nog wat te melden op het aan het DHZ sleutelfront m.b.t. je Activa ? of ligt het hele gebeuren nog op z'n gat en maar sparen voor een nette spuitbeurt ?
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by Feije »

Er zitten wel de nodige updates aan te komen, maar ik ben nog niet helemaal klaar ;). Toch maar ff een sneak peek: tot gisteren lag het dashboard eruit...
User avatar
citroen23
Posts: 250
Joined: Sat Apr 13, 2019 6:33 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by citroen23 »

:o :o :o :o :mrgreen:
User avatar
web
Posts: 215
Joined: Sun May 31, 2020 11:04 pm
Location: Amsterdam Noord

Re: Feijes Activa v6

Post by web »

Jeetje, je hebt de kachel radiator moeten vervangen? ;)
henkr
Posts: 1526
Joined: Sun Apr 07, 2019 12:45 am

Re: Feijes Activa v6

Post by henkr »

Dat heb ik gelukkig nog nooit bij een Xantia hoeven doen maar ik stel me voor dat ik 1 dag zou uittrekken voor de uitbouw en 2 dagen om het hele spul er weer in te krijgen.
"La meilleure voiture française jamais construite"
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by Feije »

web wrote: Sun Nov 01, 2020 3:03 pm Jeetje, je hebt de kachel radiator moeten vervangen? ;)
Als dat nou het enige was... :lol:
henkr wrote: Sun Nov 01, 2020 3:14 pm...ik stel me voor dat ik 1 dag zou uittrekken voor de uitbouw en 2 dagen om het hele spul er weer in te krijgen.
Het zou allemaal in een dag kunnen als je flink doorwerkt en een enigszins prettige sleutelomgeving hebt (dus niet de hele tijd stromende regen zoals ik...). Wel heb ik al gemerkt dat het met airco nog wat meer werk is dan zonder, omdat je het kachelhuis in tweeën moet splitsen. De werkruimte die je hebt is ook beperkt door de verdamper.
Rob22
Posts: 370
Joined: Sun Jun 02, 2019 10:22 am
Location: Groningen

Re: Feijes Activa v6

Post by Rob22 »

Heb je inmiddels de stoelverwarming al ingebouwd Feije? :D
Er gaat niets boven de Double Chevron ;)
User avatar
Feije
Posts: 1014
Joined: Thu Apr 04, 2019 10:05 pm

Re: Feijes Activa v6

Post by Feije »

Nee, dat is voorlopig een langetermijnplan ;). Ik wil het nog wel een keer en kon een bakje in de middenconsole met de schakelaars niet laten liggen, maar voorlopig ligt het bakje nog in de garage. Er zit wel een update aan te komen met behoorlijk wat nieuws ;).
Post Reply